گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
حوزه شهید فهمیده سروستان:
نخستین اعتکاف دانش آموزی سروستان به همت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده سروستان در مسجد انقلاب (ویژه برادران) و مسجد جامع شهرستان سروستان (ویژه خواهران) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در سروستان:

نخستین اعتکاف دانش آموزی سروستان به همت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده سروستان از بیست و دوم تا بیست و چهارم فروردین ماه سال جاری در مسجد انقلاب (ویژه برادران) و مسجد جامع شهرستان سروستان (ویژه خواهران) برگزار شد.

در این اعتکاف که فرماندهان واحد های بسیج دانش آموزی به همراه اعضای شورای واحد خود در آن حضور داشتند برنامه های متنوع و گوناگونی اجرا شد.

دانش آموزان بسیجی در این اعتکاف از حضور روحانیان برجسته ای از جمله حجت الاسلام صادقی و حجت الاسلام زارع و مداحان و قاریان برجسته شهرستان از جمله جناب آقای دکتر قاسم فتحی و جناب آقای محمد مهدی روحانی و قاری بسیجی دانش آموز علیرضا هوشمند و حضور گرم و صمیمی برخی از بزرگان شهرستان برخوردار بودند.

در نخستین روز اعتکاف که با میلاد با سعادت حضرت علی (ع) مصادف بود در مراسم جشنی از پدران بزرگوار شهدا با اهدا لوحی توسط دانش آموزان بسیجی تجلیل شد.

دومین روز از اعتکاف که  با شهادت بی بی حضرت زینب (س) همراه بود، معتکفین از حضور مداح اهلبیت حاج هادی پرهیزکار برخوردار بودند و ضمن سخنرانی حجت الاسلام صادقی در مورد فداکاری ها و شجاعت های حضرت زینب ،معتکفین با مداحی کریم اهبیت حاج هادی پرهیزکار کمال استفاده را از این مراسم بردند.

سومین روز از اعتکاف که سراسر از طرفی شور و اشتیاق و از طرفی غم و اندوه و دلتنگی بود معتکفین به انجام اعمال ام داوود مشغول شدند تا این که غروب دل انگیز آخرین روز فرا رسید و مراسم پر فیض اعتکاف به پایان رسید.

برگزاری محافل انس با قرآن، حلقات صالحین ،مسابقات گوناگون، جلسات سخنرانی و خاطره گویی از شهدا از دیگر برنامه های روزانه اعتکاف بود.


 

 

انتهای پیام/224224/121/
نام:
ایمیل:
* نظر: