آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز عنوان کرد؛
سرهنگ پاسدار محبی پور گفت: دستور کار بسیج در سال 96 را حول سه مبحث مسجد محوری محرومیت زدایی و تولید و اشتغال میتوان برشمرد.

به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله؛سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی پور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با بیان اینکه که طرح مسجد محوری به‌طور موردی که از سال گذشته آغاز شده و اکنون به شکل ملی و در ابعاد وسیع‌تری دنبال می‌شود بیان داشت: این طرح امسال از سوی بسیج اجرا می‌شود و در کنار آن ارزیابی می شود که مساجد محلات درکدام عرصه‌ها می‌توانند موفق‌تر باشند.

وی با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی از روستاها و نقاط محروم با روحیه جهادی و اعتقادی و ارائه خدمات به مردم محروم محور دیگر فعالیت‌هاست گفت: در بحث محرومیت‌زدایی نسبت به شناسایی این نقاط اقدام شده و به محض رسیدن ابلاغیه در اردیبهشت‌ماه، عملیات اجرایی آغاز می‌شود، چنانچه که در سال گذشته ناحیه بسیج ثارالله با مشارکت 2 گروه جهادی بسیج به بخشی از روستاهای دو شهرستان حفر و رستم به محرومیت‌زدایی پرداختند.

سرهنگ محبی پور بابیان اینکه سپاه و بسیج همچون چند سال اخیر سیاست‌های حمایتی خود و بحث مراکز تولیدی زودبازده را با بضاعتی که در زیرمجموعه بسیج سازندگی دارد دنبال کرده و به ارائه الگو می‌پردازد گفت: معاونت بسیج سازندگی ناحیه ثارالله طی 5 سال گذشته حمایت از طرح‌های تولیدی و اقتصاد مقاومتی را در دستور کار داشته که سال گذشته قریب 800 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به مردم پرداخت کرد و در همین ارتباط در 26 عرصه تولیدی با تسهیلات بسیج سازندگی بخشی از فضای کسب‌وکار و تولید در محدوده غرب شیراز تا بخش ارژن و خان زنیان رونق بخشید.

وی گفت: همچون سال‌های گذشته در حوزه‌های امنیتی و مقابله با دشمنان، آموزش وانجام کارهای دفاعی در برنامه است که انجام مانورها و رزمایش گردانی بسیج در سال جاری نیز جزو برنامه‌های سپاه است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: بسیج به‌عنوان بدنه فعال ملت در همه انتخابات تلاش دارد زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم را در این عرصه فراهم آورد که این حضور فعال و حداکثری پای صندوق‌های رأی باید حضوری همراه با آگاهی و انتخاب اصلح باشد.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: از نظر بسیج باید محوریت کار رئیس‌جمهور و شوراهای شهر روستا هدایت مسائل اقتصادی و معیشتی، راهبرد اقتدار نظام، کادر سازی و مدیریت صحیح بدنه کشور، معرفی الگوهای معرفتی انقلابی و مردمی باشد و موضوع امنیت انتخابات نیز اصلی مهم است و براساس اعلام نیاز از سوی مراکز برگزاری انتخابات فرمانداری‌ها و شورای تأمین استان و... صورت می‌گیرد که بسیج می‌تواند در کنار عوامل اجرایی و نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات سالم مشارکت نماید.

نام:
ایمیل:
* نظر: