جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۲۰:۴۹
کد خبر: ۱۰۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
حجه الاسلام والمسلمین محمود رمضانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع)شیراز:

 طی برنامه ای با هماهنگی معاونت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز،در تاریخ96/01/27حجه الاسلام و المسلمین محمود رمضانی مسئول نمایندگی ولی فقیه و سروان پاسدار مسعود احمدی مسئول معاونت بسیج سازندگی این ناحیه به همراه برادران محسنی و زارع از مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه،از دو عرصه تولیدی اقتصاد مقاومتی  پرورش شتر مرغ و گاوداری(گاو شیرده) تحت حمایت بسیج سازندگی این ناحیه در منطقه داریون بازدید نمودند.

در این بازدیدها،ابتدا سروان پاسدار احمدی،ضمن معرفی بسیجیان در این عرصه های تولیدی،گزارش مختصری از برنامه های  بسیج سازندگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و اقداممات انجام شده در سال 95و شناسایی بسیجیان  در عرصه های مختلف تولیدی از جمله پرورش زنبور عسل،شتر مرغ،طیور،بلدرچین،گاو شیرده،گیاهان دارویی و تولید قارچ و حمایت های مادی و معنوی و اعطای تسهیلات مناسب به آنها ،ارائه داد.

سپس حجه الاسلام والمسلمین رمضانی ضمن تبریک سال نو،خدا قوت و تقدیر و تشکر از زحمات و  تلاشهای شبانه روزی بسیجیان  و بسیج سازندگی ناحیه،از نزدیک از روند کار و پیشرفت آنها ،اظهار خرسندی نمودند.

حجه الاسلام رمضانی خطاب به برادران پرتلاش بسیجی بیان داشت: ولایت بزرگترین نعمتی است که خداوند سبحان به ما  عطا فرموده است و ما باید قدر شناس و سپاسگزار این نعمت بزرگ الهی باشیم و همیشه فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)را مد نظر داشته و به آن عمل نماییم.

وی افزود:مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی)سال96 را سال"اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال"نامگذاری فرمودند،یعنی در واقع از همه ی مسئولین و ملت ایران خواستند که در راه استقلال و خودکفایی کشور،با همت و کار جهادی،در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

وی با بیان اهمیت و ارزش کارهای کشاورزی،دامداری و تولیدی از نظر اسلام،گفت:"ارزش و پاداش تلاش در عرصه های اقتصاد مقاومتی برای افزایش تولید و اشتغال،کمتر از جهاد با دشمنان اسلام نیست".

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی ادامه داد: مهمترین راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی،افزایش تولید داخلی،اشتغالزایی و اصلاح الگوی مصرف در کشور می باشد. وی تاکید کرد :برای عملی شدن این راهکارها و رسیدن به استقلال و خودکفایی ،باید از تمام  ظرفیتها،استعدادها،توانمندیها،امکانات و منابع طبیعی کشور به نحو شایسته ومطلوب استفاده کرد و از اسراف و زیاده روی در استفاده از نعمت های الهی،سرمایه های ملی،منابع انرژی و مصارف عمومی پرهیز نمود.



 

نام:
ایمیل:
* نظر: