کد خبر: ۱۰۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
در دفتر رئیس صداو سیمای استان فارس برگزار شد
مهندس سید تقی سهرابی از تلاش برای راه اندازی استودیو پخش زنده در نمایشگاه هفته کار و کارگر خبر داد و افزود: در مدت برگزاری نمایشگاه که از 5 تا 11 اردیبهشت ماه امسال است، سعی می شود با راه اندازی استودیو در نمایشگاه، برترین های بخش تولید در استان معرفی شود.


به گزارش «بیکافارس»، در نشستی که با حضور جناب سرهنگ حمیدی مسئول سازمان بسیج کارگری،مهندس مختاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و مهندس سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد، بر رفع موانع تولید و فرهنگ سازی برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی از طریق رسانه ملی تأکید شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست با بیان اینکه 704 هزار بیمه شده کار در فارس مشغول به کار هستند ، گفت: جمعیت کارگری در فارس نیمی از جمعیت کل استان را پوشش می دهد که با اقتصاد، تولید و اشتغال رابطه مستقیم دارند.
سهراب مختاری با اشاره به اینکه صدا و سیما مرکز فارس نقش تأثیرگذار و کلیدی را در شناسایی و معرفی توانمندی های استان در راستای ایجاد اشتغال و تولید ایفا می کند ، افزود: برنامه سازان صدا و سیمای مرکز فارس در حوزه های سیما، صدا و خبر با تهیه برنامه هایی مرتبط با جامعه کار و کارگر هم به تولید و اشتغال کمک کرده اند و هم اقتصاد را رونق بخشیده اند.
وی به جایگاه فارس در کشور از نظر بیکاری هم اشاره کرد و گفت: استان فارس از نظر بیکاری در کشور ، رتبه 13 را داراست و از لحاظ رفع موانع کسب و کار رتبه 19 را به خود اختصاص داده است که این مهم با همت و تلاش مجموعه صدا و سیمای مرکز فارس تحقق یافته است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی این نهاد در راستای شناسایی تولید کنندگان برتر و معرفی کالاهای تولید داخل از رسانه ملی بر تلاش همگانی برای تحقق شعار سال تأکید کرد.
سید تقی سهرابی همچنین از تلاش برای راه اندازی استودیو پخش زنده در نمایشگاه هفته کار و کارگر هم خبر داد و افزود: در مدت برگزاری نمایشگاه که از 5 تا 11 اردیبهشت ماه امسال است، سعی می شود با راه اندازی استودیو در نمایشگاه، برترین های بخش تولید در استان معرفی شود.
در این نشست مشترک معاونان سیما ، صدا و خبر نیز به بیان برنامه ها و نظرات خود برای شناسایی توانمندی های استان برای جذب سرمایه گذاری و افزایش تولید و اشتغال پرداختند. 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: