گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۴۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی
مسئول بسیج دانش آموزی لامرد به همراه کارشناس فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش، با حضور در مدارس ابتدایی « شهید برزگر» و « شهید رستمی»، جوایز برگزیدگان مسابقه کتاب های «طرح از من، رنگ از شما» و «شهیدم من» را به دانش آموزان اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در لامرد، مسئول بسیج دانش آموزی لامرد به همراه کارشناس فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش، با حضور در مدارس ابتدایی « شهید برزگر» و « شهید رستمی»، جوایز برگزیدگان مسابقه کتاب های «طرح از من، رنگ از شما» و «شهیدم من» را به دانش آموزان اهدا کردند. این مسابقه جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در هفته بسیج سال 1395 برگزار شد و قریب هزار نفر از دانش آموزان لامرد شرکت کرده و به 40 نفر از برگزیدگان به رسم یادبود جوایزی اهدا خواهد شد.

   از دبستان شهید برزگر دانش آموزان 1- مبینا سادات احمدی زاده 2- شقایق امینی  و از دبستان شهید رستمی نیز دانش آموزان 1- فاطمه سادات موسوی  2- نسترن عبدالهی  3- محمد فلسفی امتیاز لازم را کسب نموده و جوایز خود را دریافت نمودند.

     قابل ذکر است کتاب «شهیدم من» سرگذشت دانش آموز شهید حسین کهنسال است که توسط دانش آموز لامردی، نرگس انواری، به رشته تحریر درآمده و کتاب «طرح از من، رنگ از شما» نقاشی و طراحی های پاسدار شهید محمود کاظمیان است که در اولین یادواره هفت شهید روستای میرملکی( زادگاه شهید) در آبان ماه سال 95 رونمایی شدند.

انتهای پیام

224224/150

نام:
ایمیل:
* نظر: