کد خبر: ۱۰۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
استاندار فارس:
استاندار فارس با اشاره به سفر یک روزه رئیس جمهور در ۳۱ فروردین ماه گفت: در این سفر ۴۰۰ طرح عمرانی افتتاح می‌شود و رئیس جمهور در مراسم یادروز سعدی شرکت می‌کند.

به گزارش «بیکافارس»، سید محمدعلی افشانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به سفر یک روزه رئیس جمهور در 31 فروردین ماه به استان فارس اظهار داشت: افتتاح بیش از 400 طرح عمرانی و شرکت در مراسم یادروز سعدی از جمله برنامه‌های سفر رئیس جمهور است. 

وی با تشریح این طرح‌های عمرانی گفت: سه کیلومتر از مترو شیراز از میدان نمازی تا چهارراه زند، ورزشگاه 50 هزار نفری میان‌رود شیراز، بهره‌برداری از 54 کیلومتر جاده‌های استان  از جمله جاده خرامه- سروستان و 220 طرح در بهداشت و درمان از جمله بیمارستان خیریه 600 تختخوابی بوعلی طرح‌های عمرانی است که در این روز افتتاح می‌شود. 

استاندار فارس با بیان اینکه اعتبار پروژه‌ها 1547 میلیارد تومان است، افزود: رئیس‌جمهور در این سفر با نخبگان استان فارس نیز دیدار می‌کند.

وی گفت: همچنین در سفر یک روزه رئیس جمهور به شیراز 9 کیلومتر از فاز دوم خط یک متروی شیراز نیز تست سرد می‌شود.

افشانی خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور طرح‌های جدید وزارت دفاع در صنایع الکترونیک شیراز، سد مخزنی چشمه عاشق نی‌ریز به همراه 3300 هکتار از طرح‌های کشاورزی آبیاری نوین افتتاح می‌شود.

استاندار فارس به طرح‌هایی که در سفر رئیس جمهور ساخت آن آغاز می‌شود اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها شامل کلنگ‌زنی شهر سلامت شیراز در زمینی به مساحت 800 هکتار با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی، آغاز طرح توسعه فولاد پاسارگاد و همچنین آغاز اجرای 36 طرح بهداشتی و درمانی می‌شود.

افشانی گفت: در این سفر وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت کشور، نیرو، دفاع و کار و اموراجتماعی  رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

وی بیان کرد: همچنین معاون رئیس جمهور در اموربانوان و خانواده به همراه رئیس سازمان محیط زیست به همراه تعدادی از معاونان وزیر حضور دارند.

استاندار فارس تاکید کرد: سفر رئیس جمهور به استان فارس به هیچ وجه جنبه تشریفاتی ندارد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: