آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گقت: رزمندگان استان فارس و لشکر عملیاتی نوزده فجر عملکرد درخشانی در دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) داشته اند.
به گزارش تنویر، نشست شورای عالی قشر بسیج اساتید استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس و اساتید بسیجی استان فارس برگزار شد.

سردار غیاثی با اشاره به اینکه ماموریت های متعدد سپاه پاسداران و بسیج در راستای حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تعریف شده است، گفت: امروز سپاه و بسیج در ماموریت های نظامی - امنیتی و دفاع از انقلاب اسلامی در خط مقدم قرار دارند.

وی با بیان اینکه رزمندگان استان فارس در دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) خط شکن هستند، گفت: امروز شجاعت و ایثار رزمندگان استان فارس در بین فرماندهان نیروهای مسلح کشور زبانزد است، شهدای مدافع حرم که ابتدای سال جاری در فارس تشییع شدند از گردان خط شکن و شجاع استان فارس بودند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه حماسه آفرینی مدافعان حرم رسالت سنگینی بر دوش ما قرار داده است، گفت: برای مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی همواره باید در موضع فعال قرار داشته باشیم، اقتدار، اخلاق و منطق مبنای عملکرد سپاه و بسیج می باشند و در عین حال هرگز از خطوط قرمز انقلاب اسلامی کوتاه نخواهیم آمد.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کمتر از انتخابات ریاست جمهوری نیست، گفت: تصمیمات اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا بر زندگی روزمره مردم اثرگذار است و نگاهشان باید انتفاع مردم و جامعه باشد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش همه دوستداران انقلاب اسلامی در انتخابات پیش رو در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح و هوشمندانه بر مبنای فرمایشات و تدابیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشد.

سردار غیاثی با بیان اینکه ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور رسالت مهم اساتید بسیجی است، گفت: دانشجویان نسل آینده ساز کشور هستند از همین رو اساتید بسیجی در تبیین مبانی اقتصاد مقاومتی و تولید محتوای انقلابی برای دانشجویان بیش از پیش فعال شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: