پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۵۹:۵۴
کد خبر: ۱۰۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
مدیر مرکز فضای مجازی شباب سپاه بقیه الله (عج) خبرداد:
نیک جو گفت: حوزه مقاومت بسیج 4 حضرت بلال توانست در جشنواره کشوری سایت های عملکردی شباب در سال 95 که در بین کلیه رده های بسیج کشور برگزار شد رتبه سوم را در بین حوزه ها کسب نماید.
نیک جو گفت: حوزه مقاومت بسیج 4 حضرت بلال توانست در جشنواره کشوری سایت های عملکردی شباب در سال 95 که در بین کلیه رده های بسیج کشور برگزار شد رتبه سوم را در بین حوزه ها  کسب نماید.
وی ادامه داد: این موفقیت مرهون تلاش های بسیجیان عزیز حوزه مقاومت بسیج 4 حضرت بلال(ع) در امر فضای مجازی شباب و خصوصا برادر عزیز باقری مدیر محترم فضای مجازی شباب حوزه و برادر دوکوهکی فرمانده محترم حوزه مقاومت بوده است. گفتنی است که پیش از این نیز حوزه مقاومت بسیج 4 حضرت بلال(ع) توانسته بود رتبه اول جشنواره سایت های عملکردی استان فارس را بدست آورد.

در پیامی دیگر نیز فرماندهی ناحیه جناب سرهنگ دوستدار این موفقیت را به فرمانده - مسئول فضای مجازی شباب حوزه و کلیه بسیجیان حوزه تبریک گفتند که متن پیام بدین شرح است:

برادر پاسدار محمد حسن دوکوهکی - برادر بسیجی محسن باقری - بسیجیان عزیز مرتبط با فضای مجازی شباب در حوزه حضرت بلال:

سلام علیکم

اینجانب از زحمات و تلاشهای مجدانه شما عزیزان با توجه به کسب رتبه سوم جشنواره کشوری سایت های عملکردی شباب سال 1395 که توسط حوزه مقاومت بسیج 4 حضرت بلال بدست آمده است تقدیر و تشکر می نمایم. امید است با توکل به ایزد منان در ظل توجهات حضرت بقیه الله (عج) و نصب العین قراردادن رهنمود ها و اوامر فرماندهی معظم کل قوا در جهت خدمت به اسلام و مسلمین و پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گسترش روزافزون شبکه اطلاع رسانی بسیج(شباب) در مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله(عج) شیراز موفق و موید باشید.

سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دوستدار
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله(عج)شیراز




نام:
ایمیل:
* نظر: