جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۲۸:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
در ادامه جلسات مرکز فضای مجازی و شباب حوزه 4 حضرت بلال(ع) برگزار شد:
باتوجه به برگزاری اولین جلسه مسئولین فضای مجازی و شباب پایگاه های تابعه حوزه مقاومت بسیج 4 حضرت بلال(ع) در سال 96 و اهمیت مصوبات آن جلسه بلافاصله پس از گذشت دو روز دومین جلسه کارگروه رصد و برنامه ریزی شورای فضای مجازی با حضور فرمانده حوزه برگزار گردید.
در ادامه اولین جلسه مسئولین فضای مجازی و شباب پایگاه های تابعه حوزه مقاومت بسیج 4 حضرت بلال(ع) در سال 1396 و اهمیت مصوبات آن جلسه بلافاصله پس از گذشت دو روز جهت بررسی و ارائه گزارش، جلسه کارگروه رصد و برنامه ریزی شورای فضای مجازی با حضور فرمانده حوزه برگزار گردید.
در این جلسه در ابتدا پاسدار دوکوهکی فرمانده حوزه با اشاره به هجمه بسیار زیاد موج شایعات و شبهات در حال انتشار توسط دشمنان و با ذکر اهمیت رصد، شبکه سازی، تولید محتوا و انتشار در پاسخگویی به این شبهات در فضای مجازی از مسئولین فضای مجازی و شباب خواست تا با پیگیری مداوم این امر مهم در کارگروه های تخصصی این موضوع را دنبال نمایند.
در ادامه محسن باقری مسئول فضای مجازی حوزه با توجه به مصوبات تعیین شده در جلسه گذشته کارگروه جهت مشخص نمودن میزان پیشرفت در مصوبات، گزارشی از برنامه ریزی ها و فعالیت های مرکز فضای مجازی و شباب حوزه و همچنین مسئولین مربوطه در پایگاه های تابعه بیان نمود.
در پایان با توجه به ابلاغ دستور العمل های جدید و همچنین ادامه روند فعالیت ها با همفکری حاضرین در جلسه برنامه ریزی های لازم انجام پذیرفت.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: