آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
بیانیه سپاه فجر بمناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران:
در این بیانیه تاکید شده است: پروژه‌ " سپاه هراسی " و کینه‌ورزی آمریکا ناشی از موفقیت‌های بی‌نظیر سپاه در عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی است.
به گزارش تنویر، در بخشی از بیانیه سپاه فجر فارس که بمناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر شده آمده است: " بدون شک، پروژه‌ " سپاه هراسی " و کینه‌ورزی آمریکا، رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی که در قالب جنگ روانی و تبلیغات مسموم رسانه‌ای و برجسته‌نمایی اعمال تحریم‌های گوناگون علیه این نهاد ارزشی و توانمندی‌های انسانی و راهبردی آن صورت می‌پذیرند ناشی از موفقیت‌های بی‌نظیر و خدشه‌ناپذیر سپاه در عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی و مشارکت تعیین کننده این نهاد در مسیر رشد و بالندگی ایران اسلامی است. "

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بصیرت، ژرف‌اندیشی و آینده‌نگری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نسبت به آینده انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوم اردیبهشت یک هزار و سیصد و پنجاه و هشت منجر به تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد تا این نهاد ارزشی با پاسداری از انقلاب اسلامی و حراست از دستاوردهای آن، حافظ استقلال‌، عزت و آزادی میهن اسلامی در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی باشد.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با در هم آمیختن آمادگی رزمی، معنویت و اخلاق به همراه روحیه انقلابی و تبعیت کامل از ولی امر مسلمین در تمام عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده و نظام اسلامی را از هرگونه خدشه و آسیب حفظ خوهد کرد.

بدون شک، پروژه‌ " سپاه هراسی " و کینه‌ورزی آمریکا، رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی که در قالب جنگ روانی و تبلیغات مسموم رسانه‌ای و برجسته‌نمایی اعمال تحریم‌های گوناگون علیه این نهاد ارزشی و توانمندی‌های انسانی و راهبردی آن صورت می‌پذیرند ناشی از موفقیت‌های بی‌نظیر و خدشه‌ناپذیر سپاه در عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی و مشارکت تعیین کننده این نهاد در مسیر رشد و بالندگی ایران اسلامی است.

 امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بهره گیری از مدیریت متدین، تعالیم معنوی و آموزه های انقلابی، تجهیزات پیشرفته و نیروی انسانی متخصص، اتکا به ایمان و با تبعیت کامل از امام خامنه ای (مدظله العالی) در خط مقدم مقابله با دشمنان ملت ایران و نظام اسلامی حضوری تعیین کننده داشته و به عنوان الگو و تفکر مقاومت و استکبارستیزی در جهان شناخته شده است.

 ولایتمداری، روحیه جهادی، ایثار و شهادت‌طلبی، مردمی و  انقلابی بودن، اخلاص و بصیرت برجسته‌ترین شاخصه های پاسداران انقلاب اسلامی است و شهدای پاسدار مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) گواه دلدادگی پاسداران به فرهنگ شهادت و حرکت این نهاد مقدس در مسیر نهضت جهانی انتظار تلقی می گردد.

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیوند بی نظیر مردمی که تبلور آن را در بسیج ده ها میلیونی مشاهده می گردد و با هماهنگی‌ و هم افزایی  همه جانبه با سایر نیروهای مسلح نقش اصلی را در تامین امنیت کشور و مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی ایفا می کند که دلیل اصلی شکست های پی در پی توطئه های استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی است.

سپاه فجر استان فارس با تبریک فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با تاکید بر ایستادگی بر مبانی اصیل انقلاب اسلامی اعلام می دارد در سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال" با تمام توان در مسیر تحقق راهبرد های ولی امر مسلمین جهان  گام خواهد برداشت و در عرصه حمایت از مقاومت اسلامی، حراست از حرم آل الله در سوریه و عراق و تامین امنیت و آسایش ملت ایران حضور فعال خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: