آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار شفیعی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با الگوگیری از حرکت انقلابی امام حسین (علیه السلام) در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی و نهضت جهانی انتظار با قوت گام بر می دارد.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار قادر شفیعی با بیان اینکه نسل جوان سپاه در مسیر پاسداری از انقلاب اسلامی ثابت قدم، پیشرو و فعال‌تر از نسل های قبل است، گفت: دفاع مقدس نشان داد در هر شرایطی با تکیه بر قدرت الهی و ایمان راسخ  می توان از تمام موانع عبور کرد و به پیروزی دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: نگاهی به کارنامه سی و هشت سال نقش آفرینی سپاه در تاریخ انقلاب اسلامی یک عملکرد درخشان و شایسته را برای همگان یادآوری می کند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران و بسیج در خط مقدم مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارند، خاطرنشان کرد: تبعیت محض سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ولایت رمز موفقیت های این نهاد است که پیش از این نمونه آن را در هیچ کجای جهان شاهد نبوده ایم.

سرهنگ پاسدار شفیعی با اشاره به حماسه آفرینی شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیه السلام)، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با الگوگیری از حرکت انقلابی امام حسین (علیه السلام) در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی و نهضت جهانی انتظار با قوت گام بر می دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: