چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۳۳:۱۶
کد خبر: ۱۰۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
اولین جلسه شورای عالی بسیج اصناف و بازاریان استان فارس در سالن کوثر با حضور سردار فرماندهی برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس؛اولین جلسه شورای عالی بسیج اصناف در سال 96 با حضور اعضای شورا،سردار فرماندهی در سالن کوثر برگزار گردید.
در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید،دبیر شورای عالی بسیج اصناف جناب سرهنگ بنایی در خصوص عملکرد شورا و اقدامات انجام شده در سال 95 از قبیل تشکیل کارگروه ها ،طرح رزق معنوی ،شمیم رمضان ،مقابله با منکرات در آرایشگاه های زنانه و... توضیحاتی به حضار و سردار فرماندهی سپاه فجر ارائه نمودند.

در ادامه رئیس شورای عالی بسیج اصناف سید محمود هاشمی در خصوص رویکرد شورا و برنامه های آن در سال 96 مواردی اشاره و توضیحاتی به سمع سردار فرماندهی رساندن.وی همچنین گزارشی از وضعیت اصناف و مطالبات آنها جهت استحضار سردار ارائه نمودند سپس حضار به ترتیب آقایان محمد خلیل ترابی،خدابخش رضایی،عبدالمحمد شرقی،سرهنگ شعبانی( پلیس امنیت)ناصر مهرتاش گزارشی از فعالیت های اصناف را به سمع سردار رساندند.

در پایان سردار فرماندهی ضمن تشکر از حضور منسجم و به موقع اعضای شورای عالی و فعالیت های این شورا و توقعات نظام از کسبه و بازاریان ایشان بیان کردند:تکلیف خود میدانم مطالبات اصناف را از مسئولان پیگیری کنیم.ایشان خطاب به اعضای شورای عالی بسیج اصناف گفت:اداره بسیج توسط اقشار بسیج به صورت هدفمند و با هم افزایی و استفاده از ظرفیت های نخبگان صورت میگیرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان "اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال"و تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت مسئوله اقتصاد ،گفت :بانک انصار و بانک مهر اقتصاد در حوزه اشتغال زایی تسحیلات قابل توجهی را به کارآفرینانپرداخت کرده اند و در سال جاری نیز تسحیلات بسیار خوبی به صنایع تبدیلی و تعاونی های کوچک با هدف حمایت از تولیید در روستا ها ارائه خواهند شد.


اولین جلسه شورای عالی بسیج اصناف در سال 96
اولین جلسه شورای عالی بسیج اصناف در سال 96
اولین جلسه شورای عالی بسیج اصناف در سال 96اولین جلسه شورای عالی بسیج اصناف در سال 96اولین جلسه شورای عالی بسیج اصناف در سال 96اولین جلسه شورای عالی بسیج اصناف در سال 96
نام:
ایمیل:
* نظر: