آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز:
میلاد حاجی‌زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز بیان داشت: با لغو پخش زنده مناظرات انتخاباتی، در اذهان عمومی گرایش وزارت کشور که مجری برگزاری انتخابات است و می‌بایست با در نظر گرفتن اصل بی‌طرفی، عادلانه عمل نماید، به سمت کاندیدای خاص مطرح می‌گردد.
میلاد حاجی‌زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در خصوص لغو پخش زنده مناظرات کاندیدای ریاست جمهوری گفت: متأسفانه روز گذشته باخبر عجیب رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات کشور مبنی بر لغو پخش زنده مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری و به‌جای آن، پخش ضبط‌شده مناظرات از طریق رسانه ملی مواجه شدیم.

حاجی‌زاده اظهار داشت: مطلبی که همه‌ی مسئولین مربوطه باید برای تحقق آن تلاش نمایند، ایجاد فضای شفاف سیاسی در مناظرات جهت نقد و سپس تصمیم‌گیری صحیح ملت در رابطه با شعار و برنامه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری است.

وی افزود: متأسفانه با این تصمیم بسیار غلط، اولاً در اذهان عمومی گرایش وزارت کشور که مجری برگزاری انتخابات است و می‌بایست با در نظر گرفتن اصل بی‌طرفی، عادلانه عمل نماید، به سمت کاندیدای خاص مطرح می‌گردد. دوما باید دید که کدام کاندیدا از مناظره و نقد عملکرد ضعیف خود توسط رقیبان ترس و واهمه دارد.

وی تصریح کرد: از وزارت کشور دولت تدبیر و امید که همیشه ادعای حمایت از فضای آزاداندیشی و تضارب آرا را دارد انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر به دلیل اتخاذ این تصمیم اشتباه از ملت شریف ایران به جهت توهین به شعور آن‌ها عذرخواهی کرده و روال برگزاری مناظرات را به روش گذشته یعنی پخش زنده آن‌ها برگرداند.
نام:
ایمیل:
* نظر: