آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز:
عدم پخش مناظره های زنده تلویزیونی تبعات منفی بسیاری از جمله کاهش اعتماد مردم به مسئولین و همچنین کاهش قدرت انتخاب ملت برای برگزیدن کاندیدای اصلح را نیز خواهد داشت .
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در پی لغو برنامه زنده مناظرات کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از سوی کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری طی بیانیه ای اعتراض خود را به رئیس رسانه ملی اعلام داشت متن بیانیه به شرح زیر می باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
فبشر عباد الذین يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولئِکَ الَّذينَ هَداهُمُ اللَّهُ وَ أُولئِکَ هُمْ أُولُوا الْأَلْبابِ
جناب آقای دکتر عبدالعلی علی عسگری
ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ،
سلام علیکم
اخبار واصله مبنی بر عدم پخش مناظرات زنده تلویزیونی و جایگزین شدن آن با مناظرات ضبط شده نگرانی های گسترده ای را در آحاد مردم بوجود آورده است . در چند دوره ی گذشته انتخابات ریاست جمهوری، که نمایشی است بی نظیر از مردم سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، مناظرات انتخاباتی نقش تعیین کننده ای را در سرنوشت انتخابات ایفا کرده اند از همین رو مقام معظم رهبری در تاریخ 29 خرداد 1388 فرمودند : " بنده هم مثل بقیه‌ی آحاد ملت نشستم پای تلویزیون و این مناظره‌ها را تماشا کردم و از آزادی بیان لذت بردم؛ از اینکه نظام جمهوری اسلامی توانسته است به کمک مردم بیاید تا بتوانند قدرت انتخاب خود را بالا ببرند، لذت بردم " . بر این باوریم که عدم پخش مناظره های زنده تلویزیونی در راستای منافع کسانی است که از فضای آزاد اندیشی ترسیده اند. آنان که چپ و راست شعار های آزادی خواهانه سر می دهند و در عمل هیچ اعتقادی به آزاد اندیشی ندارند .
عدم پخش مناظره های زنده تلویزیونی تبعات منفی بسیاری از جمله کاهش اعتماد مردم به مسئولین و همچنین کاهش قدرت انتخاب ملت برای برگزیدن کاندیدای اصلح را نیز خواهد داشت .
 لذا بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز از شما خواهشمند است که تسلیم فشار های بیرونی نشده و زمینه را برای پخش مناظره های زنده تلویزیونی میان کاندیدا های محترم ریاست جمهوری آماده بفرمایید .
 
 
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز
31/01/1396
نام:
ایمیل:
* نظر: