جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
پس از بازرسی هیأت ویژه قوه قضائیه انجام شد:
حجت الاسلام محسنی اژه ای از عملکرد شوراهای حل اختلاف استان فارس تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان از فارس؛ حجت الاسلام محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضائیه و رئیس شوراهای حل اختلاف کشور، به دلیل عملکرد مطلوب شوراهای استان فارس از علی القاصی مهر، رئیس کل دادگستری فارس و حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی، معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف استان تقدیر کرد.

 

پس از بررسی عملکرد شوراهای حل اختلاف استان فارس توسط هیأت بازرسی مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور از عملکرد مطلوب و تحولات ایجاد شده در شوراهای حل اختلاف استان فارس به ویژه در زمینه صلح و سازش پرونده های قتل، مکانیزاسیون خدمات شوراها و پیوستن شعب شوراهای فارس به شبکه ملی عدالت و برنامه ریزی های آموزشی در شوراهای حل اختلاف و اقدامات فرهنگی استان فارس تقدیر گردید.

 

هم چنین پس از بازرسی این هیأت از معاونت شورا، واحدهای پرسنلی، آموزش، رایانه، بازرسی و فرهنگی و دوازده حوزه مرکز استان و شهرستان های تابعه از ۲۰ نفر از قضات، کارکنان اداری و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان در بخش های مختلف تقدیر شد.

 

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است مدیریت ارشد قضایی استان در انجام وظایف در عرصه مدیریت و نیل به اهداف بلند دستگاه قضایی و شوراهای حل اختلاف و گسترش عدالت اسلامی قابل تقدیر و این اقدامات زمینه توسعه عدالت را در استان فراهم آوره است.


نام:
ایمیل:
* نظر: