شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۴۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
مسئول سازمان بسیج حقوق دانان فارس خبر داد؛
مسئول سازمان بسیج حقوق دانان فارس مطرح کرد: امسال چهار انجمن علمی و معرفتی داریم که در صورت حمایت اعتباری استان، تا پایان سال آن را به ده انجمن خواهیم رساند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان از فارس؛ اولین آزمون  آنلاین انجمن های علمی معرفتی سراسر کشور امروز، سه شنبه ۲۹ فروردین ماه از طریق سایت سازمان بسیج حقوق دانان برگزار شد.

 

 

سعید یوسفی، مسئول سازمان بسیج حقوق دانان فارس پیرامون انجمن های علمی معرفتی گفت: انجمن های علمی معرفتی یا حلقه های صالحین بسیج حقوق دانان فارس در سطح یک براساس محتوایی از ۳۰ جلسه سخنرانی رهبری در ماه رمضان سال ۵۳، در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در مشهد مقدس، برگزار می گردد.

 

 

وی ادامه داد: این جلسات تحت عنوان اندیشه اسلامی در قرآن در قالب چهار کتاب با موضوعات ایمان در قرآن، توحید در قرآن، نبوت در قرآن، ولایت در قرآن ارائه می شود. مسئول سازمان بسیج حقوق دانان تصریح کرد:  امروز ساعت ۱۲ظهر، آزمون بخش ایمان و توحید در قرآن به صورت آن لاین در سایت بسیج حقوق دانان برگزار می شود.

 

 

یوسفی افزود: طی جلسات هفتگی آینده، دو موضوع نبوت و ولایت در قرآن، بررسی می گردد  و در پایان سطح یک آزمون این دو بخش نیز به صورت آن لاین برگزار خواهد شد و کارنامه برای اعضا صادر می گردد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته در استان فارس دو انجمن علمی معرفتی داشتیم که هردو انجمن وارد سطح دو شده اند و امسال چهار انجمن علمی و معرفتی داریم که در صورت حمایت اعتباری استان، تا پایان سال آن را به ده انجمن خواهیم رساند.

 

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان فارس ادامه داد: در سطح دو طبق کتابی که براساس بیانات رهبری در ارتباط با رسالت یک حقوق دان است، جلسات برگزار می شود که در نهایت جهت ارتقا سطح از این دوره جلسات آزمون گرفته خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: