آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله:
سرهنگ محبی پور گفت: در هر موضوعاتی که نظام وانقلاب در اقصی نقاط عالم وارد عرصه شده ،شان پاسداری شکل بزرگی از عضویت پاسداری امنیت ودفاع از مرزهای اسلام است.

به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ؛سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی پورفرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز  امروز(شنبه2اردیبهشت ماه) در جمع پاسداران با تبریک دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سی وهشتمین سالگرد صدور امام راحل مبنی بر تشکیل سپاه می گذرد گفت:  بعداز گذشت 4ماه از فرمان امام راحل تاسیس سپاه به قانون اساسی مصوب شد که وظیفه پاسداری از دستاوردهای انقلاب رسما در سال 58 آغاز شد .

وی با اشاره به اینکه در هر موضوعاتی که نظام وانقلاب در اقصی نقاط عالم وارد عرصه شده وشان پاسداری شکل بزرگی از عضویت  پاسداری از حفظ امنیت ودفاع از مرزهای اسلام است علی رغم اینکه امروز برخی ارزش ها وبنیان ها ی انقلاب را زیر سوال می برند.

وی با بیان اینکه امروز سپاه درراس دشمنی با امریکاست درهمه طرح ها وتحریم های استکبار سپاه قرار دارد واین بواسطه خارچشمی است که ایران اسلامی برای انان است گفت:امروز محرومان ومستضعفان عالم در اروپا ومنطقه خواهان منتقل شدن  فرهنگ سپاه است.

نام:
ایمیل:
* نظر: