آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: نیروهای مسلح کشور هیچ ترسی از تهدیدات دشمن ندارند و برای مقابله با هرگونه تهدید دشمنان انقلاب اسلامی آمادگی همه جانبه دارند.
به گزارش تنویر، نشست اُنس و مَوِدت فرماندهان نیروهای مسلح استان فارس با حضور استاندار و مسئولان ارشد استان و فرماندهان نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در  فارس به میزبانی سپاه فجر در مجموعه فرهنگی امام علی (علیه السلام) شیراز برگزار شد.

سردار سید هاشم غیاثی در حاشیه این نشست با اشاره به اینکه هماهنگی و هم افزایی نیروهای مسلح کشور در بالاترین سطح قرار دارد، به خبرنگاران گفت: همکاری و تعامل سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در ماموریت ها و تلاش حداکثری این نیروها در راستای انجام وظایف یک امنیت پایدار را برای جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای ناآرام در غرب آسیا به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه پاسخ نیروهای مسلح به تهدیدات دشمن «کوبنده و دندان شکن» خواهد بود، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در حال توطئه برای ضربه زدن به ملت ایران هستند و از تلاش آن ها برای خدشه بر پیکر انقلاب اسلامی هیچگاه کاسته نشده است، امروز  نیروهای مسلح کشور هیچ ترسی از تهدیدات دشمن ندارند و با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته برای مقابله با هرگونه تهدید دشمنان انقلاب اسلامی آمادگی همه جانبه دارند.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه ولایتمداری و اتکا به قدرت الهی دو شاخصه برتری نیروهای مسلح ایران نسبت به سایر کشورها هستند، گفت: حرکت در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) رسالت اصلی مسئولان کشور و فرماندهان نیروهای مسلح است که سربلندی کشور و عزت ملت را در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم وحدت و همدلی فرماندهان و اعضای نیروهای مسلح کشور، گفت: این وحدت و همدلی، هماهنگی، نشاط و مودت را در مجموعه نیروهای مسلح کشور افزایش داده و هم افزایی توان آن ها اقتدار و عزت کشور را در عرصه بین المللی ارتقا می دهد.

سردار غیاثی با اشاره به ایجاد جنگ های نیابتی توسط استکبار جهانی در منطقه، گفت: هدف اصلی استکبار جهانی از حمایت رژیم های مستبد و متجاوز و پرورش تروریست های تکفیری در منطقه غرب آسیا  ضربه زدن به جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی و دور شدن نگاه ها از جنایات رژیم صهیونیستی بوده است که با جانفشانی مدافعان حرم این نقشه استکبار جهانی ناکام مانده است.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به اینکه نیروهای مسلح کشور تحرکات دشمن در منطقه را بصورت دقیق رصد می کنند، گفت: نیروهای مسلح کشور بخصوص بسیج با برگزاری رزمایش ها و تمرین تاکتیک های نوین براساس نوع تهدیدات آرایش مناسب را آموزش می بینند تا در زمان مناسب و با سرعت عمل  در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی حضور پیدا کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس با شاره به نقش تاثیرگذار فرماندهان در پویایی و تعالی سازمان های نظامی، گفت: فرماندهان و پیشکسوتان ایثارگر، متدین و انقلابی نیروهای مسلح بهترین الگو برای نسل جوان نیروهای مسلح کشور هستند که امروز در خطوط مقدم مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی حضور دارند.

وی با بیان اینکه هجوم نرم فرهنگی به جامعه ایران یکی از راهبردهای اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: اُنس و مَوِدت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دوستان انقلاب اسلامی امیدوارکننده و برای دشمنان انقلاب اسلامی مایوس کننده و دارای پیام بازدارندگی است.

سردار غیاثی با اشاره به اینکه در سال جاری دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در پیش هستند، گفت: سپاه به عنوان یکی از نهادهای اصلی تامین کننده امنیت کشور تمام تلاش خود را برای برگزاری پرشور و با امنیت انتخابات به کار خواهد بست و تلاش همه دوستداران انقلاب اسلامی در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح و هوشمندانه براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: