گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
حوزه بسیج دانش آموزی امام محمد باقر(ع) ممسنی
فرمانده سپاه ممسنی سرهنگ دوم پاسدار امید نصیبی به همراه سروان پاسدار احد صادقی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی امام محمد باقر(ع) ممسنی و با همراهی کادر این حوزه در جمع دانش آموزان فرمانده واحد در اردوی تفریحی-بصیرتی بسیج دانش آموزی حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در ممسنی فرمانده سپاه ممسنی سرهنگ دوم پاسدار امید نصیبی به همراه سروان پاسدار احد صادقی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی امام محمد باقر(ع) ممسنی و با همراهی کادر این حوزه در جمع دانش آموزان فرمانده واحد در اردوی تفریحی-بصیرتی بسیج دانش آموزی حضور یافتند.

در این جلسه پس از اشارات سروان پاسدار صادقی راجع به اهداف این اردو، سرهنگ نصیبی ضمن تبریک به بسیج دانش آموزی سپاه ممسنی برای داشتن چنین پتانسیل و کارایی بالایی در سطوح مختلف، با اشاره به بحث انتخابات روشنگری را وظیفه مهم بسیج در رده های مختلف دانست.

وی همچنین با اشاره به تاکیدات مداوم مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نسبت به حضور دانش آموزان در بسیج و فعالیت های بسیج دانش آموزی خاطر نشان کرد که آینده نظام اسلامی و شکوفه های باغ انقلاب اسلامی شما دانش آموزان هستید.

در پایان جلسه نیز دانش آموزان در فضایی صمیمی با فرمانده سپاه ممسنی و فرمانده حوزه امام محمد باقر(ع) به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.




انتهای گزارش

224224/160

نام:
ایمیل:
* نظر: