گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
در گفتگو با سرگرد شریفی مطرح شد؛
سرگرد شریفی مسئول بازرسی ناحیه سپیدان ضمن تشریح اهداف اردوی راسخون از ادامه این برنامه در دیگر نواحی خبر داد.
به گزارش تنویر سپیدان صبح امروز دوشنبه مورخ 96/02/04 سرگرد پاسدار حسین شریفی مسئول بازرسی ناحیه سپیدان ضمن گفتگوی اختصاصی با تنویر سپیدان به تشریح اهداف و برنامه های اردوی تعالی مدیریتی نواحی( اردوی راسخون) پرداخت. 

سرگرد شریفی ضمن اعلان رضایت از اردوی دیروز، بیان داشت: فرماندهان و مدیران در رده های سپاه بدلیل مأموریت هایی که بر عهده دارند و همچنین گستردگی وظایف و برنامه ها دائمأ نیازمند کسب تجربیات مورد نیاز و ارتقاء توانمندی های مدیریتی برای اجرای مطلوب برنامه ها میباشند. بر همین اساس استفاده از تجربیات رده های موفق و شناسایی راههای میانبر و تجربه شده میتواند کمک شایانی به پیشبرد برنامه ها بنماید.

وی گفت: منظور از اجرای چنین برنامه هایی در سطح رده های سپاه، ایجاد فضای وحدت و همدلی بین مدیران و فرماندهان، ایجاد یک مسیر مشخص و تعریف شده برای بهره گیری از تجربیات رده های مقاومت، تشکیل کارگروه ها و بحث های تخصصی پیرامون موضوعات گوناگون و بازدید از معاونت های هم نظیر خود و شناسایی و معرفی نیروهای مستعد و توانمند در نواحی مقاومت از دیگر اهداف اردوی راسخون میباشد.

ایشان همچنین ارتقاء توان مدیریتی نواحی و حوزه های مقاومت و کسب آمادگی های مهارتی، دانش و تجربی برای اجرای هرچه بهتر مأموریت ها و برنامه ها را ازدیگر دستاوردهای اردوی راسخون ذکر شمردند.

لازم بذکر میباشد اولین مرحله از اردوی تعالی مدیریتی(اردوی راسخون) به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج نورآباد ممسنی و میهمانی ناحیه سپیدان در مورخ 96/02/03 برگزار گردید.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: