گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
سروان صدیق به تنویر خبر داد؛
مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان از برگزاری جشن‌بزرگ به مناسبت عید مبعث رسول اکرم(ص) در سپیدان خبر داد.

به گزارش تنویر سپیدان، حمزه صدیق مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان در گفتگو با تنویر ضمن تبریک عید بزرگ مبعث به تمامی مسلمانان و با بیان اینکه بعثت پيامبر اسلام ناجي بشريت از گمراهي و رساندن انسان به كمال خواهد است ، افزود: اهداف مهم بعثت عنصري ضروري و مهم براي جوامع انساني و سعادت بشري است و مسلمانان برای پيروي از آموزه ها و سيره و روش پيامبر اعظم (ص) باید کوشا باشند.

صدیق از برگزاری جشن‌هایی به مناسبت عید مبعث رسول اکرم(ص) در شهرستان سپیدان خبر داد و اظهار کرد: جشن بزرگ عید مبعث در چند نقطه از شهرستان و به صورت همزمان با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان با بیان اینکه عید مبعث سرآغاز شروع اسلام است و با نزول آیات قرآن بر دل پیامبر در غار حراء شروع شده اظهار داشت: هرچند راز  و رمز این دین آسمانی هنوز بر خیلی ها نهفته است ولی بیداری اسلامی در جهان ثابت می کند نور و آوازه اسلام در جهان هنوز بیدار است و هیچ گاه خفقان و ظلم استبداد بر آن تأثیر نخواهد گذاشت.

وی ادامه داد: جشن بزرگ عید مبعث در جوار بارگاه امامزاده سید میر احمد(ع) در روز دو‌شنبه 4 اردیبهشت ساعت16 برگزار خواهد شد.

صدیق افزود: برگزاری جنگ‌ شادی، اجرای برنامه‌های شاد ، سخنرانی ، برگزاری مسابقات ویژه کودکان و خانواده‌ها، مولودی‌خوانی و اجرای مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مراسم خواهد بود.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان یادآور شد: این برنامه ها با هدف معرفی سیره و سبک زندگی پیامبر مهربانی‌ در راستای ایجاد شادی و نشاط در بین خانواده‌ها، توانمندسازی شهروندان در مناطق مختلف شهر با حضور همه مردم برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: همزمان با سالروز مبعث پیامبر عظیم الشأن اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص)، مراسمی در ساعت 16 بعدازظهرروز دو شنبه در جوار امامزاده سیدمیراحمد(ع) شهر اردکان ، با حضورجمعی از عاشقان ولایت، وبا اجرای سخنرانی و مولودی خوانی  و دیگر برنامه های متنوع فرهنگی برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: