کد خبر: ۱۰۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
در انتخابات مراقب نفوذی ها باشیم، جلوی خرابکاری آنان را بگیریم و هرگز به آن مفسده جویان و مدافعان استکبار رای ندهیم و در انتخاب ، اصلح را نیز بر صالح مقدم داریم.
به گزارش بسیج جامعه زنان فارس، گزینش خوب و آگاهانه، یکی وظیفه همگانی است. عدم توجه به این امر مهم، عامل نفوذ بیگانگان و غیر خودی ها در ارکان حاکمیت می باشد. عده ای برای شکستن جمهوری اسلامی، پا به عرصه انتخابات می گذارند تا با خرابکاری و تلاش به نفع اجانب، راه نفوذ و استحاله را هموار سازند. دقت در برنامه ها و طرح های دشمن ، شناخت کاندیداهای مومن، متعهد و معتقد به نظام اسلامی و ولایت فقیه و انتخاب کاندیدای اصلح از میان کاندیداها، این راه را سد می کند و باعث تقویت پایه های حکومت دینی و عظمت ایران و مسلمین در سطح گیتی می شود.

پس باید به شدت در انتخابات مراقب نفوذی ها باشیم، جلوی خرابکاری آنان را بگیریم و هرگز به آن مفسده جویان و مدافعان استکبار رای ندهیم و در انتخاب ، اصلح را نیز بر صالح مقدم داریم.

مقام معظم رهبری می فرمایند:" مردم باید فکر شناخت اصلح باشند؛ چون امر کوچکى نیست.مسأله انتخابات، مسأله سپردن سرنوشت بخش عمده امکانات کشور به یک نفر و یک مجموعه است. سرنوشت مسائل اقتصادى، مسائل فرهنگى، روابط خارجى و مسائل گوناگون دیگر تا حدود زیادى به این قضیه وابسته است."

اگر به این سفارش ها توجه کنیم و در انتخاب اصلح بکوشیم، هرگز آدم های اهل سوء استفاده و بی اعتقاد به رسالت انقلابی و مسئولیت نمایندگی، در رأی ما جای نمی گیرند و هرگز با تبلیغات دروغ فریب نمی خوریم. عدم فریب ما، مانع ورود مدافعان اجانب و مخالفان اساسی نظام اسلامی به مجلس و قوه مجریه است.

نام:
ایمیل:
* نظر: