شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۴۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
ستوانیکم پاسدار هادی زارع فرمانده حوزه مقاومت بسیج 2 کمیل:
جلسه بصیرتی و روشنگری سیاسی به همت مدیریت شعبه سیاسی حوزه مقاومت بسیج دو کمیل در مسجد جامع رکن آباد شیراز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج دو کمیل، این جلسه با حضور پایگاه های علی ابن ابیطالب (ع) و امام حسین(ع) برگزار شد.
در این جلسه خدایار پاک فطرت مدیر شعبه سیاسی حوزه ضمن تبریک مبعث رسول گرامی اسلام(ص) به بیان نعمات الهی پرداخته و ضمن مقایسه نماز و انتخابات اظهار داشت: نیت اولین مسئله مهم در نماز است و در انتخابات هم باید سعی کنیم افراد با نیت پاک را برگزینیم.
وی همچنین امام جماعت مسجد را یک رکن مهم برشمرده و ابراز داشت؛ از شرایط مهم امامت جماعت عدالت است و در انتخاب کاندیدا نیز باید متوجه باشیم چه کسی را امام خود قرار می دهیم و به او رای می دهیم.
در ادامه جناب سروان هادی زارع فرمانده حوزه بسیج دو کمیل سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز ضمن اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسدارانف گفت: وظیفه اصلی سپاه صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و یکی از راه های بروز این مطلب حضور حداکثری مردم در انتخابات است.
وی خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات شد و ضمن اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت به ملاک هایی برای انتخاب صحیح نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و همچنین ریاست جمهوری پرداخت.
همچنین حجت الاسلام محمدشریف حسینی رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه به بیان فضایل امام موسی ابن جعفر(ع) پرداخته و تصریح کرد: در ایام ولادت و شهادت ائمه طاهرین( علیهم السلام) سعی کنیم رنگ و بویی بگیریم و به عنوان مثال کظم غیض کنیم و کاظم شویم تا شیعه واقعی این امام همام باشیم.
گفتنی است در پایان این برنامه از جناب سروان هادی زارع فرمانده حوزه مقاومت بسیج 2 کمیل ناحیه بقیه الله عج شیراز توسط امام جماعت و هیات امناء مسجد امیرالمومنین (ع) اکبرآباد به مناسبت روز تاسیس سپاه تقدیر شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: