گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
با حضور مسئول سیاسی سپاه فجر فارس؛
نهضت روشنگری پرسنل رسمی، وظیفه، هادیان سیاسی و طلاب بسیجی سپاه ناحیه سپیدان با سخنرانی سرهنگ وامق در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش تنویر سپیدان صبح امروز چهارشنبه مورخ 96/02/06 و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، نشست سیاسی نهضت روشنگری
خاص پرسنل وظیفه، رسمی، هادیان سیاسی و طلاب بسیجی سپاه ناحیه سپیدان با حضور سرهنگ دوم پاسدار مجید وامق مسئول سیاسی سپاه فجر استان فارس در نمازخانه ناحیه و حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.
ایشان ابتدا به فرایند پنج گانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی از نگاه معظم رهبری اشاره نمودند و تشکیل دولت اسلامی را از بسیاری جهات مهم و اساسی برشمردند.

وی سپس انتخابات را عرصه مهم کار جهادی و انقلابی دانستند که در آن مردم میبایست با انتخاب اصلح، نقشه دشمن را در ایجاد ناامیدی و عدم حضور در انتخابات خنثی نمایند.

سرهنگ وامق در این نهضت روشنگری بیان داشت: با بیان اینکه کار سپاه بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه است اظهار داشت: تروریست خواندن سپاه و تخریب این نهاد انقلابی توسط بیگانگان به علت اقداماتی است که سپاه در راستای حفظ نظام جمهوری اسلامی انجام می دهد.

وی با اشاره به عرصه مهمی به نام انتخابات که در حال حاضر پیش روی کشور و ملت قرار گرفته است، تصریح کرد: دو انتخابات پیش رو که یکی در کف جامعه و یکی در راس جامعه منجر به انتخاب مدیران خواهد شد باید عرصه کار و تلاش را برای افراد محیا سازد.

وامق همچنین ایمان، تدین، ولایت پذیری وتعهد به کار، مردم ونظام، شجاعت در مقابل دشمنان، مردم‌داری، هوشمندی در برابر ترفندهای دشمن و شناخت عمیق از آلام مردم فقیر جامعه و به‌کارگیری همت و تلاش همه جانبه برای ایفای نقش مؤثر در رفع دغدغه‌ها و علاج درد مردم از مؤلفه‌هایی است که می‌تواند موفقیت و حضور مثبت یک کانردید را تضمین کند.

مسئول سیاسی سپاه فجر فارس در پایان نشست نیز به سوالات مطرح شده پیرامون انتخابات جواب دادند.

انتهای پیام/ مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: