کد خبر: ۱۰۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در یادواره شهید شاخص سال 96؛
مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با بیان اینکه مبارزه با کالای قاچاق یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان بسیج کارگری کشور است، گفت: همه ما باید استفاده از کالای خارجی که مشابه آن در داخل تولید می‌شود را برای خود حرام بدانیم و تنها از کالاهای تولید داخل استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری  یادواره شهید علی رضائیان صبح امروز با حضور خانواده این شهید گرانقدر و سایر خانواده‌های شهدا و همچنین جمع کثیری از کارگران و مسئولین کارگری برگزار شد.

طی این مراسم محمد ابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور اظهار داشت: استان اصفهان یک استان بسیار مهم برای بسیج کارگری است چرا که 6 هزار و 400 شهید از قشر بسیج کارگری مربوط به این استان است.

وی با توجه به علت نامگذاری نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز بسیج کارگری، اظهار داشت: : از زمانی که قرار شد هر یک از اقشار روزی را تحت عنوان روز قشر مشخص کنند سازمان بسیج کارگری کشور سالروز تشییع و تدفین سردار شهید عبدالحسین برونسی را که باعث افتخار و غرور این قشر هست، مبداء این نامگذاری قرار داده و این روز را به عنوان روز بسیج کارگری تعیین کردیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با بیان اینکه در طول 8 سال دفاع مقدس تمامی شهدا شاخص بودند افزود: هدف ما از انتخاب شهید شاخص در هر سال موضوع الگو دهی به جامعه هدف است از همین رو در سال 96 از بین 32 استان کشور، شهید علی رضائیان از کل شهدای قشر بسیج کارگری با داشتن خصلت‌های بسیار نکو انتخاب شد تا به جامعه به ویژه جامعه کارگری معرفی شود.

کریمی خاطر نشان کرد: قرار است در همایش‌ها و تجمعات گسترده‌ای که در استان‌های مختلف کشور بسیج کارگری برگزار می‌کند، مستند و کتاب‌های مربوطه به شهید علی رضائیان زینت‌بخش آن مجالس باشد تا اقشار مختلف به ویژه قشر کارگر با بهره‌گیری از سیره و اخلاق این شهید بتوانند مسیر کمال را بهتر طی کنند.

وی با اشاره به انتخابات بزرگی که در پیش رو داریم، گفت: قطعاً حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی بسیار مهم است که در کنار این موضوع باید به انتخاب آگاهانه که آن هم بسیار مهم است توجه کنیم.

  مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در سال 90 در رابطه با ممنوعیت واردات کالاهایی با مشابه داخلی، عنوان کرد: مقام معظم رهبری 6 سال پیش فرمودند دستگاه‌های دولتی باید عزم جزم داشته باشند تا جز تولیدات داخلی هیچ‌چیز دیگری در کشور مصرف نشود یعنی واردات محصولاتی که مشابه داخلی دارد، مطلقاً ممنوع شود اما این موضوع تحقق نیافت و در حال حاضر در این رابطه دچار عقب‌ماندگی هستیم.

کریمی ادامه داد: با عنایت به فرمایشات رهبر انقلاب در ابتدای سال نیز جایی که ما توان تولید داخل داریم باید کالای مشابه خارجی آن را در آن منطقه حرام اعلام کنیم؛ این فرمان بار را برای دولتمردان سنگین‌تر می‌کند که برای تحقق نیاز به اراده قوی دولتمردان دارد.

وی با بیان اینکه اگر همه با مقام معظم رهبری هم‌نوا شوند، حقیقتاً اقتصاد مقاومتی عملیاتی خواهد شد گفت: ما امنیت امروز خود را مدیون شهدا هستیم، همان شهدایی که با امام و رهبرشان همکلام و هم نوا شدند و جان خود را در طبق اخلاص و در راه اسلام فدا کردند.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با بیان اینکه الویت سازمان بسیج کارگری در سال 96 مبارزه با کالای قاچاق است، اظهار داشت: اگر بخواهیم همه مشکلات حل شود، تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید ملی مهم‌ترین راه‌حل است که بسیج کارگری در سال 96 مهم‌ترین اولویت خود را اول اقتصاد مقاومتی و در مرحله بعد مبارزه با کالای قاچاق قرار داده است.

کریمی در پایان خاطر نشان کرد: در رابطه با بحث مبارزه با کالای قاچاق برخی ادعا می کنند که دستگاه‌های تشخیص دهنده کالای قاچاق را در مرزها نداریم خب وقتی موضوعی به این مهمی در میان است اگر توان تولید آن دستگاه را داریم باید در کشور خودمان تولید کنیم و اگر توان تولید آن را نداریم به هر قیمتی که شده آن دستگاه را به تعداد مورد نیاز خریداری کنیم که البته ما توان تولید چنین دستگاهی را در کشور داریم فقط نیاز است تا همت جمعی خود را کمی بالا ببریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: