آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
جانشین پایگاه دانشکده کشاورزی داراب:
جانشین پایگاه دانشکده کشاورزی داراب گفت:ظرفیت ها در راستای گشایش اقتصادی و بهبود معیشت مردم قرار گیرد.
مهدی اباذری جانشین پایگاه دانشکده کشاورزی شهرستان داراب در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته جنت شهر داراب بیان داشت: سرآغاز نابودی استعمار را در سال 1357، امام (ره) و شهدای گلگون کفن، با رمز هَیهات مِنَّ الذِّلـه شروع کردند. این در حالی بود که مستکبران جهان، صدای خرد شدن استخوان های دست پرورده ها و مزدوران خودشان را می شنیدند. پس با تمام قوا، از همه ی فرصت های ممکن برای ضربه زدن و از پای درآوردن این نظام و انقلاب بهره بردند، اما این خیال واهی، امروز و در دهه ی چهارمِ تولد این انقلاب، برای مستکبران و زیاده خواهان جهان به آرزویی دست نیافتنی تبدیل شده است.
 
وی افزود: دشمن از ابتدا با حمله های نظامی و شبیخون فرهنگی دست به اقداماتی زد، اما جوانان ما با مدد گرفتن از تفکر حسینی و انتظار مهدوی، مشتی سنگین بر دهان یاوه گویان جهان زدند.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: " امروز دشمن برای ناکام کردن ملت ایران، در مسیر پیشرفت و تعالی، به یک جنگ اقتصادی علیه ما روی آورده است.امروز عرصه ی اقتصاد، به خاطر سیاست های خصمانه آمریکا، یک عرصه ی کارزار و جنگ است."


وی ادامه داد: در چنین شرایطی، فهرستی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، شامل بیکاری، رکود، تعطیلی کارخانجات، گرانی و تورم، پیش روی مسئولان است. ما امروز دچار مشکلیم و نمی شود مشکلات و گلایه های مردم را نادیده گرفت، و مسئولین باید توجه داشته باشند که بخش عمده ای از این مشکلات به مدیریت برمی گردد.
 
وی در پایان بیان داشت: توانایی ها و ظرفیت های درونی کشور بحمدالله زیاد است؛ ظرفیت هایی همچون منابع خدادادی، نیروی سرشار جوان ایرانی، استعدادها و تفکرات بالقوه ی نخبگان و سرمایه گزاران داخلی اما آن چیزی که در اینجا اهمیت دارد این است که باید با مدیریت و برنامه ریزی درست، این ظرفیت ها در راستای گشایش اقتصادی و بهبود معیشت مردم قرار گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: