آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
محمد محمدی امین دانشجوی بسیجی پیش از خطبه های نمازجمعه آباده:
محمد محمدی امین دانشجوی بسیجی پیش از خطبه های نمازجمعه آباده گفت: مردم ایران رئیس‌ جمهوری می‌خواهند که چشم خود را به بیرون از مرزها ببندد و از بیگانگان قطع امید کند و به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های داخلی توجه نماید.
محمد محمدی امین دانشجوی بسیجی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر آابده بیان داشت: موضوعی که امیرالمؤمنین ع را آن‌طور زیر فشار قرارداد و شجاع‌ترین مرد تاریخ را آن‌گونه مظلومانه خانه‌نشین کرد نبود تحلیل دقیق سیاسی از اوضاع حاکم بر جامعه آن زمان توسط مردم بود.
محمدی امین گفت: در حالی به دوازدهمین ایستگاه ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم و موضوع انتخابات ریاست جمهوری به‌این‌علت نقل تمام محافل گردیده که بخش عمده‌ای از اختیارات کشور به دست فردی سپرده می‌شود که تمام ابعاد جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
وی اظهار داشت: جنبش دانشجویی به‌عنوان پیش‌قراولان عرصه سیاست وظیفه خود می‌داند که به انحای مختلف به‌ویژه از تریبون مقدس نماز جمعه که به‌عنوان حنجره ملت غیور و شهیدپرور ایران انتظارات آحاد ملت انقلابی را به گوش نامزدهای تأیید صلاحیت شده ریاست جمهوری برساند.
وی تصریح کرد: بر اساس نص صریح قانون اساسی رئیس‌جمهور پس از مقام رهبری عالی‌ترین مقام رسمی کشور محسوب می‌شود و مسئولیت اجرای قانون اساسی را بر عهده دارد. اجرای مُرِّ قانون اساسی در تمامی ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خارج از هرگونه سیاسی‌کاری، جناح‌بندی و رفیق‌بازی مطالبه اصلی و جدی مردم و رهبری بوده و می‌باشد.
وی ادامه داد: امروز دیگر وقت شعار نیست، بیایید با مردم صادقانه و روراست باشیم. مردمی که پس از سی‌وهشت سال انقلابی گری، ایستادگی، حضور در تمامی صحنه‌های سیاسی و تقدیم هزاران شهید و جانباز هنوز در وضعیت اقتصادی و معیشتی نامناسب قرار دارند. اختلاس‌ها و فسادهای مالی و اداری و اشرافی گری برخی مسئولین اعتماد را از مردم سلب نموده است اما همه این مشکلات نتوانسته است بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند و مسئولین بایستی قدردان این مردم باشند.
وی اضافه کرد: ملت بزرگ ایران رئیس‌جمهوری می‌خواهند که بر اساس آنچه شعار داده عمل کند نه پس از ورود به پاستور وعده‌های خود را فراموش و یا انکار نماید، متذکر می‌شویم وعده‌های غیرعملی و بزرگ به مردم ندهید و در باغ سبز بی‌منطق برای مردم باز نکنید.
وی ابراز داشت: رئیس‌جمهور منتخب مردم اجرای اقتصاد مقاومتی که نسخه درمان اصلی نظام می‌باشد و توسط طبیب دلسوز و آگاه نظام پیچیده شده و متأسفانه هنوز بر روی زمین‌مانده است را از اولویت‌های اصلی خود بداند و برنامه جامع و قابل‌اجرا در این راستا و تمام دستگاه‌های مرتبط و ظرفیت‌های موجود را در تحقق این مهم بسیج نماید.
وی گفت: نامزد امروز و رئیس‌جمهور فردای ایران اسلامی بدانید، چشم 5 میلیون دانشجوی آماده ورود به بازار کار و میلیون‌های جوان بیکار جویای کار و کسانی که داشتن یک مسکن کوچک برایشان به یک رؤیا تبدیل گشته است و کارخانه‌دارانی که چرخیدن چرخ کارخانه و تولیدکنندگانی که فروش کالاهایشان و بازاریانی که مبازره با قاچاق کالا آرزویشان شده به شما دوخته‌شده است.
وی بیان داشت: مسئولین اشرافی با درد مستضعفین و نیازمندان جامعه که صورت خود را باسیلی سرخ نگه‌داشته‌اند بیگانه‌اند. مستضعفین رئیس‌جمهوری می‌خواهند که به سفره ساده زندگی‌شان رونق بخشند نه آنکه با تعطیلی کارخانه‌ها و اخراج کارکنان سفره آنان روزبه‌روز کوچک‌تر شده است فساد مالی واداری و اختلاس‌های هزاران میلیاردی و مدیران نجومی بگیر زیبنده انقلاب اسلامی و در شأن جمهوری اسلامی نیست؛ لذا رئیس‌جمهور برآمده از رأی ملت باید لانه‌های فساد را ویران و سرمایه میلیاردی بیت‌المال را از دهان مفسدان، رانت‌خواران و نجومی بگیران بیرون بکشد و به بدنه اقتصادی کشور و کارگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی مرده و در حال احتضار تزریق نماید و اقتصاد مقاومتی درون‌زا و برون‌نگر را در سراسر کشور محقق سازد.
وی ادامه داد: این مهم محقق نخواهد شد مگر با حذف مدیران مفسد و قطع دست مدیران خائن نجومی بگیر از مدیریت کشور و بکار گماردن مدیران متدین و انقلابی.
وی خاطرنشان کرد: مردم ایران رئیس‌جمهوری می‌خواهند که چشم خود را به بیرون از مرزها ببندد و از بیگانگان قطع امید کند و به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های داخلی توجه نماید و در کل مردم ایران به یک مدیر انقلابی همراه با رویکرد جهادی هم‌طراز با آرمان‌های انقلاب اسلامی و چشم‌انداز سند 1404 را خواستار است.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: