آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
علی‌اکبر عظيمي دانشجوی بسیجی گراش:
علی‌اکبر عظيمي دانشجوی بسیجی گراش گفت: مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسئله در انتخابات، مشاركت حداكثري آحاد جامعه در تعيين سرنوشت خود است.
علی‌اکبر عظيمي دانشجوی بسیجی گراش در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر بیان داشت: در نظام اسلامي، انتخابات مظهر مردم‌سالاری ديني و نظر ملت براي تعيين سرنوشت خود بوده و از اين باب، مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسئله در انتخابات، مشاركت حداكثري آحاد جامعه در تعيين سرنوشت خود است.
وی افزود: احساس مسئوليت در برابر سرنوشت جمعي ايجاب می‌کند حتي کسانی كه نظام اسلامي را قبول ندارند براي تعيين سرنوشت كشور خود به‌پای صندوق‌های رأی آمده و نظر خود را اعلام نمايند. ازاین‌رو انتخابات براي آحاد مردم ايران هم حق و هم وظيفه است.
وی ادامه داد: لذا مردم هميشه درصحنه ايران اسلامي بر خود واجب می‌دانند با حضور حداكثري درصحنه انتخابات، مهر تائید ديگري بر صفحه‌ی نظام مردم‌سالاری جمهوري اسلامي بزنند و با انتخابي آگاهانه، رئیس‌جمهوری بر كرسي بنشانند كه بر قامت اقتصاد مقاومتي لباس عمل پوشانده و با تکیه‌بر نيروها، استعدادها و امكانات دروني، اقتصاد درون‌زای برونگرا را شكل دهد تا چشم تحريم و دست طمع جهان خواران را كور و قطع نمايد.
وی اظهار داشت: اميد است به لطف خداوند منان دست قدرت الهي مردم شريف ايران اسلامي كه از آستين انتخابات پرشور و آگاهانه بيرون می‌آید چنان بر سر مستكبران یاوه‌گو به سردمداري آمريكاي جنايتكار فرود آيد كه خيال طمع به سرزمين ولايت ازسرشان بيرون رود و با رهبری‌های هدايتگرایانه مقام عظماي ولايت، بركات از آسمان و زمین‌بر مردم شريف ايران اسلامي نازل گردد.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: