آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
دانشجوی بسیجی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه صغاد:
یارعلی دانشجوی بسیجی صغاد در سخنرانی پیش از خطبه ها بیان داشت: اختلاس‌ها و فسادهای مالی و اداری و اشرافی گری برخی مسئولین اعتماد را از مردم سلب نموده است اما همه این مشکلات نتوانسته است بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند و مسئولین بایستی قدردان این مردم باشند
جواد یارعلی دانشجوی بسیجی صغاد در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه صغاد بیان داشت: جنبش دانشجویی به‌عنوان پیش‌قراولان عرصه سیاست وظیفه خود می‌داند که به انحای مختلف به‌ویژه از تریبون مقدس نماز جمعه که به‌عنوان حنجره ملت غیور و شهیدپرور ایران انتظارات آحاد ملت انقلابی را به گوش نامزدهای تأیید صلاحیت شده ریاست جمهوری برساند.

وی تصریح کرد: بر اساس نص صریح قانون اساسی رئیس‌جمهور پس از مقام رهبری عالی‌ترین مقام رسمی کشور محسوب می‌شود و مسئولیت اجرای قانون اساسی را بر عهده دارد. اجرای مُرِّ قانون اساسی در تمامی ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خارج از هرگونه سیاسی‌کاری، جناح‌بندی و رفیق‌بازی مطالبه اصلی و جدی مردم و رهبری بوده و می‌باشد.

وی ادامه داد: اختلاس‌ها و فسادهای مالی و اداری و اشرافی گری برخی مسئولین اعتماد را از مردم سلب نموده است اما همه این مشکلات نتوانسته است بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند و مسئولین بایستی قدردان این مردم باشند.

وی اضافه کرد: ملت بزرگ ایران رئیس‌جمهوری می‌خواهند که بر اساس آنچه شعار داده عمل کند نه پس از ورود به پاستور وعده‌های خود را فراموش یا انکار نماید و وعده‌های غیرعملی و بزرگ به ندهد.
 
وی ابراز داشت: اجرای اقتصاد مقاومتی که نسخه درمان اصلی نظام می‌باشد و باید توسط طبیب دلسوز و آگاه نظام پیچیده شده و متأسفانه هنوز بر روی زمین‌مانده است . رئیس جمهور منتخب باید آن را از اولویت‌های اصلی خود بداند و برنامه جامع و قابل‌اجرا در این راستا و تمام دستگاه‌های مرتبط و ظرفیت‌های موجود را در تحقق این مهم بسیج نماید.

وی بیان داشت: مسئولین اشرافی با درد مستضعفین و نیازمندان جامعه که صورت خود را باسیلی سرخ نگه‌داشته‌اند بیگانه‌اند. مستضعفین رئیس‌جمهوری می‌خواهند که به سفره ساده زندگی‌شان رونق بخشند نه آنکه با تعطیلی کارخانه‌ها و اخراج کارکنان سفره آنان روزبه‌روز کوچک‌تر شده است فساد مالی واداری و اختلاس‌های هزاران میلیاردی و مدیران نجومی بگیر زیبنده انقلاب اسلامی و در شأن جمهوری اسلامی نیست؛ لذا رئیس‌جمهور برآمده از رأی ملت باید لانه‌های فساد را ویران و سرمایه میلیاردی بیت‌المال را از دهان مفسدان، رانت‌خواران و نجومی بگیران بیرون بکشد و به بدنه اقتصادی کشور و کارگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی مرده و در حال احتضار تزریق نماید و اقتصاد مقاومتی درون‌زا و برون‌نگر را در سراسر کشور محقق سازد.

وی ادامه داد: این مهم محقق نخواهد شد مگر با حذف مدیران مفسد و قطع دست مدیران خائن نجومی بگیر از مدیریت کشور و بکار گماردن مدیران متدین و انقلابی.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران رئیس‌جمهوری می‌خواهند که چشم خود را به بیرون از مرزها ببندد و از بیگانگان قطع امید کند و به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های داخلی توجه نماید و در کل مردم ایران به یک مدیر انقلابی همراه با رویکرد جهادی هم‌طراز با آرمان‌های انقلاب اسلامی و چشم‌انداز سند 1404 را خواستار است.
 

 
 
نام:
ایمیل:
* نظر: