آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
عضو شورا مرکزی خواهران بسیج دانشجویی پیام نور شیراز:
قاسمی عضو شورا مرکزی خواهران بسیج دانشجویی پیام نور شیراز در تبیین معیارهای اصلح گفت: کسی که جیره‌خوار دشمن است قطعاً نمی‌تواند با استکبار به‌طور شایسته مقابله و یا درزمینهٔ های اقتصادی به اقتصاد درون‌زا تکیه کند.
خواهر قاسمی عضو شورا مرکزی خواهران بسیج دانشجویی شهید شاهچراغی دانشگاه پیام نور شیراز در خصوص معیارهای انتخاب اصلح بیان داشت: معنای لغوی اصلح به معنای سزاوارتر و شایسته‌تر می‌باشد و بر این اساس انتخاب اصلح به معنای انتخابی است با بصیرت و آگاهی کامل.
وی تصریح کرد: اصلح شخصی است از میان کاندیداها که پایبند به جمهوری اسلامی و آرمان‌های نظام و قانون اساسی می‌باشد و از دل مردم بوده تا درد مردم و نیاز جامعه خود را بشناسد.
وی ادامه داد: شخصی که بنز سوار می‌شود و خانه‌ای در شمال تهران دارد، قطعاً نمی‌تواند نیازهای سطح جامعه را لمس کند و بشناسد تا درصدد رفع آنان برآید.
وی گفت: یکی از اصول و مبانی انقلاب، مقابله با استکبار جهانی است و کسی که جیره‌خوار دشمن است قطعاً نمی‌تواند با استکبار به‌طور شایسته مقابله و یا درزمینهٔ های اقتصادی به اقتصاد درون‌زا تکیه کند.
وی افزود: باید با شناخت ویژگی‌های اصلح به انتخاب اصلح انقلابی نزدیک شده تا جامعه و ایران اسلامی را به آرمان‌های انقلاب و تمدن اسلامی نزدیک و نزدیکترکند.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: