آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
دانشجویان انقلابی کازرون در نمازجمعه این هفته کازرون و بخش های تابعه از جمله: بالاده، خشت و کنارتخته سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان خواهند بود.
دانشجویان انقلابی کازرون در نمازجمعه این هفته کازرون و بخش های تابعه  از جمله: بالاده، خشت و کنارتخته سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان خواهند بود.
 
مسعود شهری دانشجوی سال دوم رشته علوم مهندسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی این دانشگاه، حسین میمنی دانشجوی سال سوم رشته علوم مهندسی از دانشگاه سلمان فارسی، سجاد رئیسی دانشجوی سال دوم رشته حقوق دانشگاه آزاد و مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه و محمدعلی عطایی دانشجوی سال آخر رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه پیام نور کازرون و مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه مواضع و دیدگاه های دانشجویان را در موضوع پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا به سمع و نظر نمازگزاران خواهند رساند.
 
 
 پس از تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر انعکاس مواضع تشکل های دانشجویی به گوش جامعه از طریق سخنرانی نمایندگان این تشکل ها،  پیش از خطبه های نماز جمعه، دانشجویان بسیجی شهرستان کازرون با همکاری ائمه جمعه کازرون و بخش های تابعه با لبیک به ندای مقام عظمای ولایت، با حضور در تریبون های نمازجمعه به این مطالبه رهبری جامه عمل می پوشاندند.

photo_2017-04-27_19-50-49.jpg
نام:
ایمیل:
* نظر: