گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
با صدور پیامی؛
سرهنگ رستمی فرمانده محترم سپاه ناحیه سپیدان به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر و بسیج کارگری که مصادف با ولادت حضرت ابالفضل(ع) و روز جانباز میباشد پیام تبریکی صادر نمودند.
به گزارش تنویر سپیدان در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود و سلام الهی بر انبیاء الهی به ویژه پیامبر بزرگ اسلام پایان بخش رسولان و اهل بیت آن حضرت، سلام خاصه الهی بر قطب عالم امکان حضرت ولیعصر ارواحناله الفدا، درود و رحمت الهی بر علمای بزرگ اسلام به ویژه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، درود و سلام الهی بر رهبر عظیم‌ الشان انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، سلام خدا بر شهیدان راه حق به ویژه شهید والا مقام شهید عبدالحسین برونسی که عرصه‌ تلاش و صنعت که روز بسیج کارگری به نام او مزین شده است.

با توجه به نامگذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، تلاش و جدیت در عرصه کار و تولید لازمه توجه به منویات مقام معظم رهبری است و از آنجایی که کارگر و بسیج کارگری معنایی جز کار و تلاش با رویکرد جهادی ندارد، نقش این قشر بزرگ وتاثیر گذار جامعه در تحقق این شعار پررنگ خواهد بودو بی‌تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار کشور در تجلی استعداد‌ها و سرمایه‌های انسانی کارآمد، پُرتلاش، باشور و نشاط و خلاق می‌باشد که کارگران به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد، نقش برجسته و ویژه‌ای در این عرصه دارند.
 ما وظیفه خود می‌دانیم تا در جهت کاهش وابستگی به کشورهای دیگر و رشد و بالندگی صنعت داخلی و ارتقاء کیفیت تولید و کاهش هزینه‌های تولید کالاهای داخلی اقدام نموده و از همه ملت عزیز ایران اسلامی نیز می‌خواهیم تا با حمایت‌های مادی و معنوی خود از جمله ترجیح استفاده از تولید کارگران زحمتکشایران عزیز ما را در این مهم یاری نمایند.

تمامی کارگران بسیجی و بسیجیان کارگر پر تلاش عرصه‌ تولید و صنعت مصمم هستند تا با مدیریت جهادی در کنار کار فرمایان و کارآفرینان فهیم که همسنگران واقعی کارگران عزیز هستند در تحقق منویات مقام معظم رهبری جهاد اقتصادی همت گمارند و بار دیگر دین خود را در جهاد و مبارزه مقدس با تهاجم اقتصادی استکبار جهانی ادا نمایند. لذا در حالی که ایران اسلامی به سرعت قلل پیشرفت، شکوفایی، عزت و عظمت را در می‌نوردد، کارگران در سنگر کار و تولید با استقامت، گذشت و اعتقادی راسخ سرشار از عشق به ارزش‌های الهی نقش ارزنده‌ای ایفا می‌کنند. که بی‌شک کارگران زحمتکش استان مازندران نقشی بی‌بدیل در این عرصه داشته وانشالله خواهند داشت.

نکوداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه و بی‌دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی‌نظیر است تا به تأسی از پیامبر اعظم(ص)، زحمات بی‌بدیل آنان را ارج نهیم. فرهنگ کار، عالیترین تصویر سازندگی و تحول است که رسول اکرم(ص) در روند زندگی انسان‌ها بر دستان توانمندشان بوسه زده و با این عمل، به اَحْسَنِ الوَجه منزلتی شگرف به این قشر بخشیده‌اند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از کارگران متعهد و پرتلاش استان مازندران، این هفته و روز خجسته را گرامی داشته و توفیق روز افزون، سلامتی وسعادت همه عزیزان را از خداوند منّان مسألت دارم.

سرهنگ دوم پاسدار روح الله رستمی 96/02/09
نام:
ایمیل:
* نظر: