کد خبر: ۱۰۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
در هفته عقیدتی سیاسی صورت گرفت:
همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ،مراسم بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری با حضور فرمانده سپاه اقلید، ، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ،پایوران و سربازان ، در نمازخانه شهدای پاسدار، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید ،همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ،مراسم بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری  با حضور فرمانده سپاه اقلید، ، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ،پایوران و سربازان ، در نمازخانه شهدای پاسدار، برگزار شد.

در این مراسم برادر محمد حسن  شیخ محسنی  از اساتید حوزه و دانشگاه  و از مربیان عقیدتی و سیاسی به نقش شهید مطهری پرداختند و گفتند: ایشان در انقلاب فرهنگی و انقلاب اسلامی نفش بسزایی داشتند و با هوشمندی و مهارت و تبحر در علوم اسلامی و فلسفه اسلامی توانستند در زمانی که اسلام و ارزش های اسلامی توسط شرق و غرب مور حمله و هجوم قرار گرفته بود با مهارت خاص مبارزه کنند.

ایشان در ادامه خاطر نشان کردند: استاد شهید با تمام قوا در میدان های گوناگون حوزه علمیه،و به خصوص دانشگاه ها و مجامع عمومی  وارد میدان شدندو شبهات آنها را با سخنرانی و با نوشته ها پاسخ دادند.

برادر شیخ محسنی  با اشاره به نقش شهید مطهری و آثار ایشان در تبیین گفتمان انقلاب اسلامی تصریح کرد: آثار شهید مطهری نقش بسیار مهمی در شکل گیری و استحکام بخش فکری نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته و دارد.

 در پایان از پایوران و سربازان شرکت کنده که سال گذشته  حضور حداکثری  در کلاس نور مبین داشتند ، با اهدا لوح تقدیر و تشویقی  قدردانی شد.


 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: