گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۴۵۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
دانش آموزان ممسنی با فرماندهانشان سفری خاطره انگیز ر تجربه کردند...
حوزه بسیج دانش آموزی امام محمد باقر(ع) به همراه دانش آموزان فرمانده واحد و مسئولین این حوزه دست به کاری جذاب و خاطره انگیز زدند.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در ممسنی حوزه بسیج دانش آموزی امام محمد باقر(ع) ممسنی در طرحی خلاقانه و جالب به پیشنهاد سروان پاسدار احد صادقی فرماندهی این حوزه، جهت تشویق دانش آموزان فعال در واحدها و برگزاری جلسه روشنگری با فرماندهی سپاه ممسنی دست به برنامه ریزی برای اردویی تفریحی زدند.
در این اردوی یک روزه که در منطقه جذاب و توریستی هرایرز شهرستان ممسنی انجام شد، فرماندهان فعال واحدهای مقاومت ممسنی، اعضای شورای حوزه بسیج دانش آموزی امام محمد باقر(ع) و فرماندهان این حوزه و سپاه ممسنی حضور داشتند.
فرمانده این حوزه ضمن تشکر از بیانات فرماندهی سپاه در جلسه روشنگری(اخبار جلسه روشنگری به صورت مجزا ارسال شده است.) ، هدف از این اردو را ایجاد نشاط و شادابی بین دانش آموزان بسیجی، رفغ خستگی ناشی از زحمات فرماندهان و شورای حوزه پس از یک سال همکاری و ایجاد خاطره ای زیبا در ذهن دانش آموزان از بسیج دانست.
از زیبا ترین لحظه های این اردو میتوان به اقامه نماز در کنار رودخانه خروشان منطقه هرایرز و پذیرایی از برخی محرومین و نیازمندان عزتمند محلی این منطقه اشاره کرد.
دانش آموزان پس از پایان اردو به زیارت قبور مطهر شهدای جنگ و تکاور شهید مدافع حرم مهرداد قاجاری مشرف شدند که زیباترین حسن ختام ممکن برای این اردو بود.

انتهای گزارش
224224/160
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
ابوذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
11:58 - 1396/02/13
0
0
خدا قوت فرمانده
نام:
ایمیل:
* نظر: