کد خبر: ۱۰۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
مدیر کمیته امداد داراب خبر داد
مدیر کمیته امداد داراب از اجرای 2655 طرح اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد خبر داد.


به گزارش «بیکافارس»محمدعلی نوربخش ، با بیان اینکه سال گذشته 285 طرح اشتغال از سوی مددجویان تحت حمایت این شهرستان اجرایی شده است اظهار داشت: برای تحقق این امر مبلغ 42 میلیارد و 590 میلیون ریال از محل اعتبارات بانکی و صندوق اشتغال نیازمندان هزینه شده است.

وی با اشاره به رویکرد استقلال اقتصادی و توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال افزود: تلاش کمیته امداد بر این است تا با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و همچنین با ایجاد تعامل با سایر سازمان‌های اجرایی شهرستان شرایط بیشتری را برای اشتغال‌زایی خانواده ها به وجود آورد.

نوربخش با بیان اینکه سال گذشته 40 درصد از اعتبارات اشتغال‌زایی شهرستان توسط بانک ملی جذب شده است، تصریح کرد: تعداد 285 طرح با اعتبار 42 میلیارد 590 میلیون ریال توسط مددجویان کمیته امداد به اجرا درآمد.

مدیر کمیته امداد داراب با اعلام اینکه کل طرح های اجرا شده از ابتدا تاکنون 2 هزار و 655 طرح بوده است افزود: این طرح ها در بخش های مختلفی شامل 74 طرح کشاورزی، 986 طرح دامپروری، 212 طرح صنایع دستی، 82 طرح صنعتی و 1301 طرح خدماتی تسهیلات ارائه شده است.

این مسئوول یادآور شد: کمیته امداد نظارت بسیار خوبی در فرآیند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به خانواده ها دارد و این موضوع باعث افزایش اعتماد و کارایی سایر ارگان ها شده است.

نوربخش گفت: نظارت فنی و پشتیبانی بر طرح های اشتغالزایی و کارآفرینی و فرصت های شغلی ایجاد شده و همچنین بازاریابی فروش محصولات تولیدی مددجویان یکی از مهمترین برنامه های اشتغال این نهاد است که به طور مستمر این طرح ها مورد بازدید و نظارت کارشناسان فنی این نهاد قرار گرفته تا به مرور به مرحله توانمندی برسند.(فارس)

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: