کد خبر: ۱۰۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
بسیج جامعه زنان بهترین و دغدغه مند ترین قشری است که اثر بخش است و با تمام مشکلات و موانع در صدد این است که خوراک فکری و محتوایی مناسب توسط خواهران اقشار با توجه به ظرفیت های موجود خواهران با هم اندیشی و هم افزایی تولید و جهت اثر بخشی و اثرگذاری در حوزه زن و خانواده نشر و توزیع نماید.

به گزارش بسیج جامعه زنان استان فارس، جلسه شورای قشر بسیج جمعه زنان سپاه فجر فارس برگزار شد. در ابتدای جلسه پس از قرائت قرآن کریم سرکا رخانم حیدری مسئول بسیج جامعه زنان استان ضمن خیرمقدم خدمت خواهران کارگروه قشر و تبریک عید مبعث و اعیاد شعبانیه، در اولین جلسه شورای قشر با حضور سردار محترم فرمانده سپاه فجر فارس سردار غیاثی ، با توجه به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری و سیاست های تشکیل کارگروه در سال جدید با محوریت و موضوعات اقتصاد مقاومتی ، اشتغال بانوان،آسیبهای اجتماعی و انتخابات پیش روی جلسه آغاز گردید.

پس از صحبت های سرکار خانم حیدری ، مدیر کارگروه قشر وخانواده سرکار خانم احمدی بیان نمودهند: بسیج جامعه زنان الگو می خواهد و افراد اندیشه ورز و حزب الهی در بین گروهها و اقشار خواهران گرد هم آمده اند تا با توجه به زمینه های موجود و قابلیت های زنان ، نظرات، مطالبات، پیشنهادات و انتقادات خود رامطرح نموده تا بر روی آن ها بحث و سپس برنامه ریزی و اجرا گردد.

در جلسات کارگروه زن و خانواده موضوعات افزایش جمعیت، تجمل گرایی، مصرف گرایی، طلاق و آسیب های اجتماعی و پیامدها و راهکارهای هرکدام به بحث و تبادل نظر پرداخته شده است.

هم چنین بحث عفافو حجاب و جذب دختران جوان از دیگر موضوعات جلسات کارگروه زن و خانواده می باشد.

جناب سرهنگ علی پور مسئول شورای راهبردی سپاه فجر در ادامه بیان کرد: بسیج جامعه زنان بهترین و دغدغه مند ترین قشری است که اثر بخش است و با تمام مشکلات و موانع در صدد این است که خوراک فکری و محتوایی مناسب توسط خواهران اقشار با توجه به ظرفیت های موجود خواهران با هم اندیشی و هم افزایی تولید و جهت اثر بخشی و اثرگذاری در حوزه زن و خانواده نشر و توزیع نماید.

هم چنین درباره موضوعاتی چون تولید و اشتغال بانوان و اقتصاد مقاومتی با توجه به ظرفیت خواهران صحبت شد.

در ادامه سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس بیان کردند: تبعیت از امام جامعه در تمام حالات نجات دهنده است.هم چنین ایشان عمل به قرآن و دستورات دین از اهم ترین کارهاست. قدر دانستن حاکمیت الهی و ولایی، جمهوری و انقلاب و شکر گزاری از خداوند که توانستیم در این برهه از زمان باشیم و تربیت نسل فردا که وظیفه اصلی امت اسلامی است را عهده دار باشیم.

وی افزود: بی توجهی به کلام رهبر انقلاب ضربه زدن به خود است و تبعیت از رهبری رکن اصلی و تمرین ولایت پذیری و ولایت مداری است.

تربیت نسل انقلابی و قرار گرفتن در این حکومت و انقلاب الهی لیاقت می خواهد و امت اسلامی و انقلابی و مومن و حزب الهی لایق ترین امت هستند.

وی بیان کرد: در انقلاب اسلامی بن بست و شکست وجود ندارد و تا زمانی که پیوند و اتصال بین امت و امام و رهبر جامعه وجود داشته باشد ما همیشه پیروز میدانیم.

وی گفت: بین روح اله و بقیه اله بین الطلوعین است.

فرمانده سپاه فجر فارس اظهار داشت: امت اسلامی با هوشیاری و آگاهی و با بصیرت می تواند به یک تصمیم واقعی برسد و جزء خواص با بصیرت قرار گیرد و بدون سستی و لغزش و با اراده قوی راه را گم نکرده و به هدف و مقصد راه یابد.

سردار غیاثی با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: با شنیدن و عمل در حد بضاعت و توسعه فمایشات مقام معظم رهبری و ترویج و نشر بیانات و فرمایشات ایشان در جهت انتخاب اصلح و فرد شایسته و حضور حداکثری در انتخابات بکوشیم چرا که حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است چرا که عدم حضور تضعیف نظام را در بر دارد.

وی در پایان گفت: مردم باید به سمتی بروند که خود سرنوشت خود را رقم بزنند و تلاش دشمن جهت نفوذ و رخنه ایجاد کردن در نظام بی نتیجه باقی بماند، چرا که استکبار بخاطر تفکر اسلامی و اندیشه بسیجی مردم و نشر و ترویج آن همیشه نگران بوده و هراس داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: