گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
پیام تبریک؛
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان در پیامی ولادت با سعادت سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روزپاسدار و ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس قمر بنی هاشم علیه السلام و روز جانباز را به آحاد ملت ایران بسیجیان و پاسداران شهرستان سپیدان تبریک گفت.

به گزارش تنویر سپیدان، فرمانده سپاه ناحیه سپیدان در پیامی ولادت با سعادت سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روزپاسدار و ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس قمر بنی هاشم علیه السلام و روز جانباز را به آحاد ملت ایران بسیجیان و پاسداران شهرستان سپیدان تبریک گفت .

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

متن پیام فرمانده سپاه ناحیه سپیدان بدین شرح است :

سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی ، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، و بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که امام عارفان و مقتدای انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به میمنت و پاسداشت این ایام خجسته از آنها به عنوان روز پاسدار و روز جانباز یاد نموده و آن را در تاریخ اسلام و انقلاب به یادگار و ودیعه گذاشت.

رستمی بیان داشت : پاسداري يعني گذشت ،فداکاري ،ايثار، شهادت طلبي ، و مقاومت و اين ها شناسه عبور و خصائص يک پاسدار است، چرا که هرجا نام پاسدار به ميان مي آيد ناخود آگاه اين واژه ها در ذهن تداعي مي شود.و از همه ارزشمند تر آنکه هرگاه واژه پاسدار شنيده مي شود نام مبارک بزرگ پاسدار اسلام امام حسين(ع) در اذهان متبلور مي گردد و چه تقارن زيبا و چه نامگذاري فرخنده اي و اين گونه است که پاسداران ما به پاسدار بودنشان نه تنها افتخار مي کنند بلکه آن را ارزشي واقعي در جامعه کنوني قلمداد مي نمايند.

پاسداران این مرز و بوم با رشادت و مردانگی جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و متجاوزان را درس عبرتی دادند که تا ابد در حافظه تاریخ می ماند و امروز امنیت و آرامش کشور را مدیون رشادتها و جانبازی آن دلاور مردان و شیر زنانی می دانیم که با نثار جسم وجان خود در برابر دشمنان اسلام ایستادن و مردانه از این آب و خاک دفاع کردند.

سپاه پاسداران شجره طیبه و درخت تناور و پربار انقلاب اسلامی است‌ همان که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در وصفش فرمودند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود». سپاه رشد و بالندگی خود را در میادین سخت نبرد دفاع مقدس و بحران‌های گوناگون به دست آورده و از آنچنان آب‌دیدگی و تجربه گرانسنگی برخوردار است دشمنان این مرز و بوم ‌با همه ترفندهای شیطانی خود‌ قادر نیستند روند رو به اعتلای این نهاد مقدس ‌را ‌متوقف سازند.

بی گمان پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری شهیدان زنده ای هستند که از تمام وابستگی های دنیوی جدا شده و به دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمدند. 

سرهنگ رستمی در قسمتی از پبام خود با تبریک روز جانباز به جانبازان عزیزگفت: روزجانباز تجلی گر راستین ایثارگری­ها، مجاهدت­ها و از خودگذشتگی­های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا وسید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند و در لبیک به دعوت پیرومرادشان جان های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.

اینجانب با گرامیداشت این اعیاد خجسته ، روز پاسدار و جانباز را به همه برادران پاسدار و جانباز گرانقدر به ویژه بسیجیان و پرسنل زحمتکش سپاه شهرستان سپیدان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام ، در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، با بهره گیری از اندیشه بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم. .

سرهنگ دوم پاسدار روح الله رستمی – فرمانده سپاه ناحیه سپیدان

نام:
ایمیل:
* نظر: