آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی تاکید کرد: حرکت در مسیر پاسداری از انقلاب اسلامی جز با تبعیت محض از ولایت فقیه و اتکاء به قدرت الهی ممکن نیست.
به گزارش تنویر،  سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار، گفت: حرکت انقلابی امام حسین (علیه السلام) و واقعه عاشورا سرآغاز یک حرکت تاریخی و شکل دهنده فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی است که امتداد آن مفاهیم الهی را در بنیان های تشکیل دهنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم.

وی ادامه داد: پاسدار انقلاب اسلامی در سطحی از آگاهی دینی - معنوی و بصیرت قرار دارد که با گذشتن از خویشتن هر آنچه دارد را در راه دفاع از اسلام ناب محمدی و مولود مبارک آن یعنی انقلاب اسلامی ایثار خواهد کرد و این نشاندهندۀ اُنس و دلدادگی پاسداران انقلاب اسلامی با فرهنگ شهادت و عاشوراست.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی بر مبنای فرهنگ حسینی و شهادت شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر پاسداری از انقلاب اسلامی جز با تبعیت محض از ولایت فقیه و اتکاء به قدرت الهی ممکن نیست.

وی افزود: پاسدار انقلاب اسلامی در عرصه علم، متخصص و در عرصه دین، تقوا و معنویت سرآمد مومنان در جامعه اسلامی است، پاسدار انقلاب اسلامی ایثار را از حضرت عباس (علیه السلام) آموخته و شهادت در راه خدا را در مکتب امام حسین (علیه السلام) فراگرفته است.

سردار غیاثی با بیان اینکه پاسدار انقلاب اسلامی بودن با عضویت در سایر نیروهای نظامی جهان تفاوت های اساسی دارد، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران یک نیروی متشکل از انسان های مومنِ انقلابی و متخصص است که ماموریت های آن تنها به عرصه های نظامی و دفاعی محدود نمی شود بلکه پاسدار انقلاب اسلامی باید در عرصه فرهنگ، سازندگی، مردم یاری و محرومیت زدایی برای سایر اقشار جامعه اسلامی الگو و خط دهنده باشد.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: حضور سپاه در عرصه دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) و تقدیم شهدای مدافع حرم به پیشگاه حضرت زینب (سلام الله علیها) نماد و گُواه زنده بودن فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی و نشاندهندۀ شایستگی پاسداران انقلاب اسلامی برای در دست داشتن پرچم حماسه حسینی و عاشورایی در جهان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: