یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۱۰۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در همایش روحانیون شاغل در سپاه:
نماینده ولی فقیه در سپاه از سپاه به عنوان انقلابی ترین نهاد فراحزبی یاد کرد و گفت: روحانیون می توانند ایفاگر نقشی مؤثر در تقویت جبهه انقلاب اسلامی باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج، همایش سراسری روحانیون شاغل در سپاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از مسئولین نمایندگی رده ها در محل ستاد فرماندهی کل سپاه آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در این همایش با اشاره به مقاطع تاریخی اسلام اظهار کرد: بعثت اولین مقطع تاریخی و آغاز اسلام است؛ غدیر استکمال و استمرار بعثت و اسلام است؛ عاشورا احیای بعثت و اسلام و ظهور به معنای جهانی شدن اسلام است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان زمینه ساز ظهور و جهانی شدن اسلام و بعثت چهارمین مقطع فراروی ما است و امروز ما در آستانه عصر ظهور برای جهانی شدن اسلام و بعثت قرار داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه تصریح کرد: مقطع امروز حساس ترین مقطع تاریخ از بعثت تاکنون است و ثمر و نتیجه بعثت، عاشورا و غدیر به اینکه ما چگونه بتوانیم زمینه تبلور جهانی شدن اسلام را فراهم کنیم بستگی دارد.

وی با بیان اینکه امروز ما در تقابلی همه جانبه با جبهه کفر قرار داریم، گفت: از سویی، جبهه حق با رهبری ولی فقیه و از سوی دیگر جبهه ای از کفر، شرک و نفاق قرار داشته و گستره  این تقابل کل جغرافیای زمین می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به مسئله حاکم و حاکمیت دینی اظهار کرد: در تحقق حاکم دینی تنها اراده ذات باریتعالی کافی است اما در تحقق حاکمیت دینی مردم نقش مهمی را در کنار اراده الهی ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آخرین نقطه قبل از شروع و زمینه سازی ظهور است گفت: امروز دو جبهه با تمام وجود در تأخیر ظهور نقش دارند که یکی جبهه بیرونی به رهبری امریکا و دیگری جبهه لیبرال و سکولار داخلی است؛ شناخت دشمنی امریکا کار سختی نیست اما شناخت و موضع گیری در برابر جبهه دیگر که پوششی از نفاق دارد بسیار دشوار می باشد. 

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه تقابل امریکا با انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی و منطقه ای نتیجه ای جز انزوا و به شکست انجامیدن توطئه های آنان به همراه نداشته است، گفت: از سوی دیگر استکبار جهانی از بدو شکل گیری انقلاب همواره با هدف براندازی به تقابل با ما پرداخته که در سالیان متمادی در دنبال کردن این هدف از راهبردها و رویکردهای مختلفی استفاده کرده است. 

وی با تأکید بر اینکه خطرناک ترین مسئله ای که از سوی دشمنان در کشور دنبال می شود ایجاد تغییر در محاسبات نسبت به اهداف، سیاستها و شعارهای انقلاب اسلامی گفت: انقلابی زدایی از واژه های انقلاب، از نهادهای انقلابی، از شخصیتها و از مراسم مذهبی و عزاداریهای راهبردی است که امروزه شاهد دنبال کردن آن از سوی دشمن هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی ترین نهاد فراحزبی یاد کرد و با اشاره به نقش روحانیون به ویژه شاغلین در سپاه گفت: روحانیت می تواند ایفاگر نقشی مؤثر در تقویت جبهه انقلاب باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: