آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
حجت الاسلام پورغلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و همچنین تقارن آن با ماه شعبان و ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار به تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی پرداختند .


پورغلامی گفت شهید مطهری تنها شخصیتی است که معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص ایشان فرمودند آثار شهید مطهری بدون استثنا مفید است.
وی یادآور شد شهید مطهری مورد تعریف و تمجید معماران انقلاب است ، شخصیتی که توانسته با اشرافی که بر موضوعات داشته هم دشمن شناس و هم مخاطب شناس باشد
کتابهای شهید مطهری به علت حضوری که در بین دانشجویان و جوانان عصر خودش داشته پاسخگوی نیاز آنهاست وی با اشاره به اینکه امروز در یک شرایط حساس و سرنوشت ساز قرار داریم و ملت ما در یک امتحان بزرگ یعنی تعیین سرنوشت خود و دادن سکان کشور به یک مرد انقلابی برای پیشبرد انقلاب و رساندن به اهداف بلند شهید مطهری قرار دارد .

پورغلامی تصریح کرد عقیدتی سیاسی در سپاه تقویت بنیه معنوی و ارتقاء بصیرت است و آشنا کردن جوانانی که بناست از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع کنند .

وی خاطر نشان کرد پاسداران با بصیرت عمیق و معنویت به دفاع از اسلام می پردازند به طوری که انقلاب اسلامی امروزه توانسته از مرز جغرافیایی کشور اسلامی فراتر رود و پستهای کلیدی جهان را با تفکر در دسترس قرار دهد به گونه ای که استکبار جهانی به وحشت افتاده و بودن انقلاب اسلامی را پایان ابرقدرتی خود می داند .
وی در پایان برنامه های هفته عقیدتی را در سپاه فیروزآباد شامل برنامه های زیر عنوان کردند .
محفل انس با قرآن - برگزاری همایش بصیرتی با حضور معلمان مربیان و دست اندر کاران امر تعلیم تربیت - دیدار و سرکشی از خانواده مربیان و معلمان شهید - دیدار با امام جمعه شهرستان - برگزاری نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری در محل نماز جمعه - مسابقه مقاله نویسی - تجلیل از مربیان و معلمان در طول هفته عقیدتی
نام:
ایمیل:
* نظر: