پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۱۱:۲۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۰۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان:
با حضور فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان و مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ارسنجان، جلسه ای جهت هماهنگی اجرای برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه برگزار گردید.
به گزارش تنویر ارسنجان، این جلسه که در دفتر فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برقرار بود در حضور فرماندهان محترم حوزه های مقاومت برادران و خواهران و همچنین مدیران محترم عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت و با مدیریت حجت الاسلام شیخعلی برگزار گردید.
در ابتدای جلسه حجت الاسلام شیخعلی مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار را تبریک گفتند و ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای تمامی پاسداران انقلاب اسلامی از رسالت پاسداری و اهمیت آن مطالبی ایراد فرمودند.
ایشان در ادامه ضمن گرامیداشت یاد استاد شهید مطهری و روز معلم نسبت به برگزاری به نحو احسن مراسمات هفته عقیدتی سیاسی در سپاه تاکید فرمودند.
سرهنگ دوم پاسدار مهدی قادری فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین علیه السلام از لزوم همکاری مجموعه فرماندهی با حوزه نمایندگی و به خصوص در اجرای مراسمات هفته عقیدتی سیاسی مطالبی بیان نمودند.
در پایان، برنامه هایی مصوب شدند که به تعدادی از آن اشاره می کنیم:
دیدار با امام جمعه محترم شهرستان،برگزاری همایش حکمت مطهر،برگزاری جشنواره های ورزشی فرهنگی،گردهمایی و حضور در نمازجمعه،برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی،دیدار با خانواده شهدای ایثارگران معلم و استاد

جلسه هماهنگی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه

جلسه هماهنگی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه

جلسه هماهنگی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه

جلسه هماهنگی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه
نام:
ایمیل:
* نظر: