آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:
سردار گزنی گفت: مسئولان بنياد شهيد طراحی و برگزاری اقدامات و برنامه های فرهنگی برای جامعه فرزندان شهدای مدافع حرم را در دستورکار خود قرار دهند.
به گزارش تنویر، سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در دیدار با رییس و مسئولان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان فارس با بیان اینکه عزت و اقتدار امروز ملت ایران مرهون حماسه آفرینی شهدا و ایثارگران است، گفت: حل مسائل و مشکلات شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی وظیفه مهم تمام مسئولان و دستگاه ها به ویژه بنياد شهيد و امور ايثارگران است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر  با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبان و سالروز ولادت امام حسین (علیه السلام) و حضرت عباس (علیه السلام)، گفت: شهدا و ایثارگران قدم در راه ائمه اطهار گذاشته و با پیروی از سیرۀ امام حسین (ع) در نقش پیروان راستین مکتب کربلا حضور یافته اند.

سردار گزنی با اشاره به اینکه استان فارس دیار پانزده هزار شهید ولایتمدار است، گفت: رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بسیاری در استان فارس زندگی می کنند که در تمام بزنگاه ها برای دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو هستند.

وی در حاشیه این دیدار با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس و در حماسه آفرینی شهدا و ایثارگران متبلور شد، گفت: امروز نیز بهترین و پاکترین جوانان با الگوگیری از شهدای دفاع مقدس و فرهنگ عاشورا در عرصه دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) حضور دارند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز کشور مرهون شهدای مدافع حرم است، گفت:  شهدای مدافع حرم با ایثار جان خود نشان دادند مسیر شهادت در راه اسلام ناب محمدی همچنان مانند دوران دفاع مقدس با شور و نشاط و پُر رَهرو امتداد دارد.

وی خاطرنشان کرد: پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران در کار بزرگ و اجر عظیم شهدا در دنیا و آخرت سهیم هستند.

سردار گزنی با بیان اینکه هجوم فرهنگی به ارزش های جامعه اسلامی ایران یکی از اهداف اصلی استکبار جهانی است، گفت:  مسئولان بنياد شهيد و امور ايثارگران علاوه بر توجه به حل مسائل و مشکلات خانواده ایثارگران، موضوعات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تکریم خانواده های شهدا و به ویژه طراحی و برگزاری اقدامات و برنامه های فرهنگی برای جامعه فرزندان شهدای مدافع حرم را در دستورکار خود قرار دهند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینکه پیگیری امور تحصیلی فرزندان شهدا و ایثارگران نباید تحت تاثیر دیگر مسائل قرار بگیرد،  خاطرنشان کرد: سپاه فجر برای همکاری با بنیاد شهید استان در زمینه برگزاری برنامه های فرهنگی برای فرزندان شهدای مدافع حرم فارس آمادگی کامل دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: