جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۵۸:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
مراسم روز ولادت امام حسین و روز پاسدار، هفته عقیدتی سیاسی، روز معلم
صبح امروز به مناسبت روز پاسدار مراسم با شکوهی در نماز خانه سپاه ناحیه داراب برگزار شد

به گزارش تنویر سپاه ناحیه داراب مراسم روز ولادت امام حسین و روز پاسدار، هفته عقیدتی سیاسی، روز معلم  با حضور حجت‌الاسلام مهرابی رییس سازمان تبلغات استان ،دکتر انصاری نماینده، قاسم‌پور فرماندار، صادقی امام جمعه، حجت‌الاسلام جهانگیری از سازمان تبلیغات جهرم، حجت‌الاسلام نجفی از سازمان تبلیغات  فسا، شهردار، ریاست دانشگاه و جمعی از پاسداران، سپاهیان و فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان، در  سپاه ناحیه برگزار شد.

در این جلسه  سرهنگ صادق‌زاده فرمانده سپاه ناحیه داراب، ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، روز کارگر و روز معلم به تشریح مبانی انقلاب در بین پاسداران پرداخت. وی با بیان این فرمایش از امام خمینی: «پاسدار بودن به لباس نیست؛ همه شما و کسانی که پاسدار ارزش‌های انقلاب هستند، پاسدار هستند.» مردم را به پاسداری از ارزش‌ها فراخواند و خواست از مبانی قران و دین و انقلاب دفاع کنند. وی در تقدیر از سپاه نیز با بیان این سخن از امام خمینی: اگر سپاه نبود، کشور نبود، همچنین فرمایشات رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند: آن همت‌هایی که محافظ مرزهای ما و آن چیزی که بتواند، محافظ کشور باشد و آن نسخه شفابخش تفکر انقلابی است، همه من و شما به عنوان سربازان امام زمان، همه ما باید مواظب فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم.

هر زمانی که برادران ما می‌خواستند به جبهه‌ها اعزام شوند، به خدمت آیه‌الله نسابه می‌رسیدند.

امروز اگر جمهوری اسلامی در خارج از مرزها می‌درخشد، جز این نیست که عمل به این دستور شفابخش امام و مقام معظم رهبری است، یعنی تفکر انقلابی!

 شاید از لحاظ تاثیر از تربیت و سخن مقام رهبری جوانان یمنی و سربازان کشورهای اسلامی و شیعی که علیه ظلم جهاد می‌کنند، بیشتر از ما تاثیر گرفته باشند.

بعد از شهادت شهید ابوذر فرح‌بخش، جوانان بسیجی و عزیز ما را رها نمی‌کنند و خواهان اعزام به سوریه هستند. اکنون هم برادران زیادی از ما در سوریه در حال دفاع از حرم هستند و تعداد زیادی هم در حال آماده شدن برای اعزام هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: