جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۳۸:۳۱
کد خبر: ۱۰۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خبر داد:
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: این طرح در روزهای آتی و پس از تصویب در ستاد کل سپاه در شهرستان شیراز به ویژه در مناطق محروم و حاشیه این شهر اجرا می شود.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی  در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه نظام اسلامی ایران توانسته هندسه قدرت در جهان را جابجا کند و به عنوان یک قدرت مطرح شود، گفت: این حاصل مجاهدت و ایثارگری در عرصه جهاد و شهادت است، سی و شش هزار پاسدار در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند و سپاه پس از دوران دفاع مقدس نیز هیچگاه خود را جدا از سرنوشت کشور ندانسته و در پادگان ها محصور نکرده است بلکه در هر عرصه ای که انقلاب اسلامی نیاز داشته سپاه و بسیج حضور پیدا کرده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با اشاره به نام گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به عنوان " اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال "، گفت: سپاه در سال جاری با تمام توان در کنار مردم خواهد بود و با هم افزایی سایر دستگاه ها در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) تلاش خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر مشکلات کشور در حوزه اقتصادی مرتفع شوند آسیب های اجتماعی کاهش پیدا خواهند کرد، اعتماد مردم نسبت به توان مدیریتی مدیران کشور افزایش پیدا می کند و جوانان هم کمتر دچار آسیب های اجتماعی خواهند شد.

سرهنگ پاسدار کوشکی در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه طرح محوری سپاه فجر با هدف محرومیت زدایی، کاهش معضلات اجتماعی و بهبود چهره شهر شیراز بزودی اجرایی می شود، گفت: این طرح در روزهای آتی و پس از تصویب در ستاد کل سپاه در شهرستان شیراز به ویژه در مناطق محروم و حاشیه این شهر اجرا می شود و برای گرفتن نتیجه بهتر از این طرح  هم افزایی مجموعه مدیریت شهری شیراز با سپاه فجر مورد نیاز است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خاطرنشان کرد: پیش از این فعالیت های بسیار خوبی صورت گرفته است اما نباید فراموش کنیم شیراز سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) در ایران اسلامی است و جای کار بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال درنوردیدن مرزهای دانش در حوزه های تخصصی است، گفت: سپاه فجر فعالیت های بسیار خوبی در زمینه یاری مردم، محرومیت زدایی و اشتغالزایی داشته است و پاسدارانی که امروز در این دیدار حضور دارند مدیران موفق سپاه فجر در این زمینه ها و همچنین فرماندهان موفق نواحی بسیج شیراز هستند.

سرهنگ پاسدار کوشکی با اشاره به اینکه دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و  روستا در روزهای آینده برگزار می شوند، خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات به پیشرفت اهداف نظام اسلامی کمک می کند و تلاش ما در انتخابات پیش رو در راستای برگزاری پرشور و نشاط و باامنیت انتخابات خواهد بود.

به گزارش تنویر، در پایان این دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از مسئولان و فرماندهان موفق سپاه و بسیج استان فارس تجلیل کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: