چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۵۵:۴۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
شورای قشر کانون بسیج مهندسین شهرستان کازرون تشکیل جلسه داد.

مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون ضمن تبریک عیدمبعث، حضرت محمد(ص) را بهترین الگو برای زندگی انسان ها عنوان کرد و افزود: بهترین انسان ها کسی است که از پیامبر(ص) تأسی بگیرد، پیامبر(ص) در همه امور میانه روی می کردند، راهنمای انسان ها بودند، سخن حق می زدند و کلامشان جدا کننده حق و باطل بود.

وی افزود: هدف اصلی بعثت انبیاء گسترش اخلاق فردی و اجتماعی، عبودیت و منع از تبعیت طاغوت بود و انبیاء برای رسیدن به این سه هدف عمده تشکیل حکومت و تأسیس دولت اسلامی می کردند.

مهندس شفیعی در ادامه ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که نظام سیاسی حاکم بر کشور در تمام ابعاد مستعمره آمریکا و امپریالیسم غربی بود و در حالی که هیچ احتمالی بر پیروزی از سوی تحلیلگران داده نمی شد، انقلاب اسلامی به رهبری فقیهی عادل به پیروزی رسید.

مسئول بسیج مهندسین کازرون با بیان اینکه بسیاری از تحلیگران سیاسی و روابط بین الملل از انقلاب ایران به عنوان معجزه قرن بیستم یاد می کنند، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال57، نشانگر اراده مردم برای پرچیدن فساد و نابسامانی های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و وابستگی کشور به قدرت های جهانی است.

وی افزود: مردم سالاری دینی در ایران که از نتایج پیروزی انقلاب است در حوزه های مختلف خود را نشان داده و یکی از مظاهر اصلی آن انتخابات است. از منظر امام خمینی انقلاب اسلامی ایران، انقلابی برآمده از دین، ادامه مسیر انبیاء و اولیای الهی است، بر این اساس مردم در این جریان هر اقدامی برای اعتلای این کشور و نظام انجام دهند مستوجب اجر الهی خواهد شد

مهندس شفیعی به انقلابی گری واژه دیگری که رهبر انقلاب بر آن تأکید دارند اشاره و اذعان کرد: مقام معظم رهبری مرتب بر انقلابی گری تأکید می کنند و می فرمایند: انقلابی باشید، انقلابی بمانید و انقلابی فکر و عمل کنید. چرا که هرجا پیشرفت وجود داشته و موفق بوده ایم، بخاطر اینکه در رأس مدیر انقلابی بر سرکار بوده است.

مسئول شورای قشر بسیج مهندسین کازرون به اقتصاد مقاومتی اشاره نمود و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی نگاه ها درون زا باشد نه بیرون زا که در خارج از کشور برای ما تولید کنند، بلکه انقلابی ها با شعار ما می توانیم و با نگاه به درون تلاش خواهند کرد تا مشکلات این کشور با ظرفیت های داخل مرتفع شود.

مهندس شفیعی بیان کرد: بهترین راه برای رسیدن به یک انتخاب اصلح توجه و دقت کردن به بیانات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز است که با ملاک هایی که ایشان فرمودند شخصی را انتخاب کنیم که با مدیریت انقلابی موجب پیشرفت کشور باشد و بدانیم که هر کسی را که دشمن از او حمایت می کند او جذب دشمن شده و هر کس که دشمنان با او مخالفت می کنند او شخصی است که برای کشور مفید است.

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: