کد خبر: ۱۰۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
مهندس حسینی در جمع نمازگزاران مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س)
فرماندار لامرد گفت: با توجه به اینکه قبل از اجرای برنامه به عوامل اجرایی تذکرات و تاکیداتی در خصوص برگزاری کنسرت داده بودم با مسببین این اتفاق ناشایسته برخورد خواهد شد و این کنسرت اولین و آخرین کنسرت در شهر لامرد خواهد بود.

به گزارش تنویر لامرد، به مناسبت اعیاد شعبانیه ظهر دیروز فرماندار لامرد و هیئت همراه با حضور در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) و اقامه نماز ظهر و عصر و ایراد سخنرانی در بین الصلاتین در جمع نمازگزاران و پاسداران سپاه لامرد حاضر شدند.

فرماندار لامرد که به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار در جمع نمازگزاران مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) و پاسداران سپاه لامرد حاضر شده بود این روز بزرگ را خدمت سبز پوشان حریم ولایت و نمازگزاران حاضر تبریک گفتند و از اجرای برنامه های خوب و تأثیرگذار سپاه لامرد در شهرستان تقدیر و تشکر کردند و افزودند فرمانداری لامرد در زمینه اجرای برنامه های ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد همکاری بسیار خوبی دارد .

در این دیدار یکی از جوانان انقلابی ضمن محکومیت اجرای کنسرت چند شب قبل در لامرد از فرماندار لامرد مطالبه کرد، آیا این برنامه در شورای فرهنگ عمومی مطرح شده بود و اطلاعی در این زمینه داشته است؟ آیا شما بعنوان فرماندار مجوز این برنامه را داده اید؟ یا... با توجه به اینکه شورای تأمین مجوز اجرای این کنسرت را تأیید نکرده است چرا این برنامه به صورت زننده و تقریبأ با دو برابر ظرفت اجرا شده است؟ که مورد گلایه مندی خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و امت حزب ا... شده است و چرا در این زمینه با عوامل اجرایی این کنسرت برخوردی صورت نگرفته است.

در ادامه مهندس حسینی ضمن پذیرش اجرای نامناسب این برنامه افزودند: در اجرای این کنسرت هیچکدام از اعضای شورای تأمین مقصر نیستند و فرمانداری قبل از اجرای برنامه به عوامل اجرایی تذکرات و تاکیداتی در خصوص برگزاری کنسرت داده بود، لذا با مسببین این اتفاق ناشایسته برخورد خواهد شد و این کنسرت اولین و آخرین کنسرت در شهر لامرد خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: