جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۳۰:۲۹
کد خبر: ۱۰۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
سرگرد اکبری در حلقه صالحین شهید شفیعی:
فرمانده سپاه سروستان گفت:دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم باید با تاسی از فرهنگ عاشورا و الگو گرفتن از شهدای دفاع مقدس از جمله حسین فهمیده راه متعالی آنان را ادامه دهند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان،سرگرد پاسدار اکبری فرمانده سپاه سروستان  با حضور در جمع دانش اموزان بسیجی حلقه صالحین شهید فرزاد شفیعی در دبیرستان دکتر شریعتی گفت:دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم باید با تاسی از فرهنگ عاشورا و الگو گرفتن از شهدای دفاع مقدس از جمله حسین فهمیده راه متعالی آنان را ادامه دهند.
سرگرد اکبری افزود: دانش آموزان بسیجی باید متدین، متعهد، اخلاق مدار، علم اندوز، مدافع حریم اسلام، انقلاب و ولایت فقیه باشند و در برابر توطئه ها و تهدیدهای دشمنان با هوشیاری عمل کنند.
وی اضافه کرد: رعایت تقوا، علم آموزی و برخورداری از آمادگی های دفاعی در برابر تهدیدهای دشمن درکنار ولایت مداری، از ویژگی های اساسی داش آموز بسیجی تراز انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه سروستان تصریح کرد: اخلاص و ولایت مداری ویژگی های بارز و سرمایه های دانش آموزان شهید و رزمنده ای بود که در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از کیان نظام و میهن اسلامی از کلاس های درس عازم جبهه های حق علیه باطل شدند.
وی افزود: شهید حسین فهمیده به عنوان الگویی برای نسل نوجوان و جوان جامعه در عصر حاضر با تکیه بر فرهنگ عاشورایی و شخصیت بزرگی چون حضرت قاسم (ع) در دفاع از اسلام و انقلاب جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.
سرگرد اکبری در پایان  این دیدار گفت: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت باید ار موضوعات اساسی حلقات صالحین بسیج دانش آموزی باشدو دانش آموزان بسیجی باید بسیجی و الگو بودن خود را در علم اندوزی، اخلاق و عمل به آموزه های اسلامی و انقلابی نشان دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: