آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس، اصلاحات اسلامی و انقلابی در شیوه مدیریت اجرایی کشور را نیاز امروز انقلاب اسلامی دانست و گفت: اولویت اصلی دولت آینده اصلاح ساختار فسادخیز، رشوه گیرپرور و مردم خسته کن باشد.

اسماعیل قزل سفلی در دومین گردهمایی انقلابیون جوان که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان فسا در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه دولتی فسا برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بعد از گذر از مراحل مبارزه، پیروزی، تثبیت و استقرار در مرحله استمرار و حتی در استکمال خود قرار دارد و با دارا بودن مولفه های ایدئولوژی، رهبری، حمایت مردم و عناصر سازمان ده در بین همه انقلاب های دنیا به عنوان بزرگترین و موفق ترین انقلاب ها به شمار می رود.

وی با بیان اینکه عده ای به دلیل وابستگی به دنیا، خسته از مبارزه و ترس از هیمنه دشمن، جاماندگان از انقلاب شده اند، افزود: انقلاب اسلامی دارای رهبری حکیم و فرزانه، ایدئولوژی برتر و مستحکم و حمایت مردم است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس شرایط کنونی انقلاب اسلامی را پیچیده و حساس توصیف و اضافه کرد: انقلاب اسلامی از یک سو با صف طویل دشمنان انقلاب شامل قدرت طلبان، دنیاطلبان و جنایتکاران سراسر دنیا مواجه بوده و از سویی دیگر با صف جاماندگان از انقلاب در داخل کشور مواجه است.

قزل سفلی با اشاره به فعالیت های دشمن برای مهار انقلاب اسلامی، اصلی ترین هدف آن ها را نفوذ در باورهای سیاسی و فرهنگی مردم و مسئولان عنوان و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نه تنها الگویی برای امت های اسلامی بوده بلکه الگویی برای جنبش های آزادی بخش دنیا است.

وی با بیان اینکه نفوذ جریان غیرانقلابی در منصب های مدیریتی، انقلاب را تهدید می کند، به اصول و چارچوب های انقلاب در ساحت های مختلف حکومت اشاره کرد و گفت:  انقلاب اسلامی در سیاست های خارجی، داخلی، فرهنگ، اقتصاد، اجتماعی و... دارای چارچوب های مستحکم و قدرتمند است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه نفوذ جریان غیرانقلابی باعث شده تا مسئولان اجرایی نتوانند در کارهایشان اندیشه امام و رهبری معظم به کار گیرند تصریح کرد: عده ای می خواهند سخنان امام راحل در قفسه های کتاب باقی بماند و عده ای نیز می خواهند سخنان مقام معظم رهبری به عنوان یک نقشه راه در جامعه تاثیرگذار نباشد.

قزل سفلی با بیان اینکه متاسفانه برخی از مدیران بکارگرفته در منصب های دولتی امام منهای استکبارستیزی، استقلال، مردم و ساده زیستی را می خواهد اضافه کرد: امروز عده ای به گونه ای از خوردن گوشت انقلاب اسلامی فربه شده اند که حتی فکر می کنند انقلاب پابرهنگان نیست و برخی نیز برای تحریف حرف امام سندسازی هم می کنند.

وی با تاکید بر تشکیل جریان جدیدی از بین جوانان فعال با رویکرد انقلابی و فارغ از جناح بندی های مرسوم سیاسی گفت: این جریان باید ضمن تقویت بنیان های ایمان و معنوی خود از نظر بصیرتی نیز به گونه ای آماده شود که به جامعه آگاهی بخشی دهد و با مراجعه به منابع اصلی انقلاب و مطالبه گری تخصصی از مسئولان به دنبال اصلاحات اسلامی و انقلابی در شیوه مدیریت اجرایی کشور باشد و بر اساس صحیفه امام راحل و بیانات رهبری معظم عمل کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره رسالت های مختلف انقلابیون جوان، تربیت نیروهای آماده به کار در همه عرصه ها را وظیفه این جوانان عنوان و خاطرنشان کرد: شهدا رفتند تا اندیشه انقلاب باقی بماند از این رو رسالت سنگینی بر دوش همگان است.

قزل سفلی با بیان اینکه ریختن بتن در قلب رئاکتور اراک احساس حقارت می دهد، بر نگاه نکردن به بیرون از مرزها تاکید کرد و ادامه داد: هر زمان که تفکر انقلابی و جهادی در کشور برقرار و محوریت داشته است کشور نیز پیشرفت کرده و هرجا به عقب رفته ایم، زمان هایی بوده که دو تفکر انقلابی و جهادی بکار گرفته نشده است.

وی بیان داشت: اگر در زمان جنگ تحمیلی، مرتضی جاویدی ها نگذاشتند که تنگه احدی برای انقلاب یک بار دیگر به وجود آید، امروز نیز تنگه احد دانشجویان پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب است و باید تنگه احد ها و فتح خرمسهر ها را شناسایی کرد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه دشمن تمام توانش را برای نابودی ماهیت دینی انقلاب اسلامی بکار گرفته است اظهار داشت: سایه جنگ را حمایت مردم و درصحنه بودن آن ها، قدرت علم، ایمان و اخلاص جوانان از سر کشور برداشته است.

قزل سفلی در ادامه با اشاره وظیفه دانشجویان به ویژه دانشجویان انقلابی نسبت به انقلاب، فتح قله های علمی در حوزه های مختلف، هزینه دادن برای انقلاب اسلامی، مجاهدت همراه با بصیرت، جهاد حرف زدن با مردم و... را از جمله این وظایف برشمرد و تصریح کرد: برای این انقلاب خون های زیادی ریخته شده است از این رو انقلابیون جوان و دانشجویان به تبیین گفتمان انقلاب اسلامی بپردازند.

وی با بیان اینکه عده ای با رسانه های صهیونیستی خود تلاش می کنند تا القای بحران ناکارآمدی نظام را در بین مردم ترویج دهند افزود: امروز دوقطبی انقلابی گری و اشرافی گردی، منفعت و انقلاب است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر استفاده از ظرفیت های کشور، تنها راه برون رفت از مشکلات را مسیر انقلابی گری عنوان و خاطرنشان کرد: نباید شایسته گزینی جای خود را به قومی گزینی و جناح گزینی بدهد و باید برای نابودی ساختارهای فساد خیز، رشوه گیرپرور و مردم خسته کن تلاش کرد.

قزل سفلی با بیان اینکه عده ای به دنبال از بین بردن احساس عزت، خودباوری و اعتماد به نفس مردم هستند ادامه داد: انقلابیون جوان، نیازهای مردم و انقلاب و نقش مردم در حاکمیت را برجسته کنند و مطالبات مردم را نیز از مسئولان بخواهند.

وی با تاکید بر پیشرو بودن دانشجو در جامعه، جهاد اکبر، جهاد فرهنگی، تبیین، مطالبه گری و پاسداری از خط اصیل انقلاب اسلامی را وظایف دانشجویان دانست و افزود: دو سطح مبارزه برای دانشجویان وجود دارد چراکه دشمن می خواهد تقابل را از سطح ایدئولوژیک به سطح استراتژیک بکشاند و سطح دیگر مبارزه با نهادینه کردن ایدئولوژی لیبرالیسم یعنی همه چیز مباح به جای اسلام است.

این مقام مسئول که در جمع انقلابیون جوان دانشگاه های فسا سخن می گفت، با بیان اینکه انقلاب زدایی و تغییر نرم افزار انقلاب اسلامی در دستور کار دشمن است ادامه داد: باید به صورت محکم از خط اصلی انقلاب اسلامی حمایت کرد و پاسدار واقعی انقلاب بود.

قزل سفلی بر ایستادگی در مقابل وادادگان انقلاب، مقابله با مسئولان کاخ نشین و مجاهدت تاکید کرد و گفت: با تکیه بر توانمندی های درون کشور می توان با موفقیت از مسیر مشکلات عبور کرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های بسیج دانشجویی بیان کرد: این تشکل دارای روحیه جهادی و انقلابی بوده و فارغ از جناح بندی های سیاسی کار می کند و هر جایی که کار بر زمین می ماند نیز پیش قدم می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه بسیج متعلق به همه بوده و فراجناحی است ادامه داد: هرکسی که دغدغه نظام دارد و دلش برای انقلاب می سوزد، بسیجی است.

قزل سفلی با بیان اینکه بسیج دانشجویی مثل یک چتر بوده  و مقابل جریان یا گروهی در دانشگاه نیست و حتی آن ها را رقیب خود نمی داند یادآور شد: بسیج دانشجویی مقابل هر جریانی که در خط اصیل انقلاب نباشد ایستادگی می کند و در مقابل جراین فتنه نیز با منطق و استدلال، محکم، ایستاده است.

وی بیان داشت: اقتدار دانشجویان بسیجی باید ناشی از بینش، دانش و آگاهی آن ها باشد.

این برنامه با پرسش و پاسخ نیز همراه بود که اسماعیل قزل سفلی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: