شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۳۷:۳۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
با اعلام نتیجه‌ی جشنواره های مالک اشتر
گردان 740 بیت المقدس و پایگاههای بسیج حوزه مقاومت صاحب الزمان (عج) جهرم در جشنواره سراسری مالک اشتر سال 1394 خوش درخشیدند.
به گزارش تنویر جهرم؛ سروان پاسدار مصطفی نورزاد فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) در حاشیه برگزاری نشست نهضت روشنگری فرماندهان و اعضای شورای حوزه و پایگاههای مقاومت در مسجد امام خمینی(ره) با میزبانی پایگاه خاتم الانبیاء، از درخشش گردان بیت المقدس و پایگاههای مقاومت بسیج حوزه صاحب الزمان (عج) در جشنواره سراسری مالک اشتر سال 1394 خبر داد.

سروان نورزاد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خاطر نشان کرد: در بازرسی به عمل آمده توسط قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء سال 1394 از گردانهای بیت المقدس بسیج سراسر کشور، گردان 740 بیت المقدس حوزه شهری صاحب الزمان(عج) حائز رتبه‌ی برتر کشوری گردید و به رسم یادبود از داوود اوسط، فرمانده آن گردان، با اهداء لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

وی همچنین با اشاره به اعلام نتیجه‌ی جشنواره‌ی مالک اشتر سپاه فجر استان فارس، پایگاههای مقاومت امام حسین(ع) و عاشورای آن حوزه، به عنوان برترین رده های استانی بسیج معرفی، و با اهداء لوح تقدیر از زحمات فرماندهان و بسیجیان آن دو پایگاه تقدیر شد.

فرمانده حوزه مقاومت صاحب الزمان(عج) در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره‌ی خلاقیتها و ابتکارات استانی، پایگاه مقاومت کمیل در زمینه فرهنگی (احداث یادمان یاس کبود) و پایگاه ذکرالله در زمینه طرحهای اقتصاد مقاومتی حائز رتبه برتر استانی شده و با اهداء لوح تقدیر از زحمات بسیجیان آن پایگاهها قدردانی نمودند.

نورزاد در پایان عنوان داشت: مسئولین فعال فضای مجازی پایگاههای شعب ابی طالب، امام حسین(ع) و حدید نیز به عنوان فعالترین پایگاهها در این زمینه، با تقدیم هدیه ای از زحماتشان تقدیر به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: