گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
به مناسبت فرارسیدن هفته معلم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز با هیئت همراه و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نی ریز با هیئت همراه،مسئولان بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان به همراه جمعی از فرهنگیان و معلمان با ریاست محترم اداره آموزش و پروش نی ریز دیدار نمودند.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس درشهرستان نی ریز،به مناسبت فرارسیدن هفته معلم  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز با هیئت همراه و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نی ریز با هیئت همراه،مسئولان بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان به همراه جمعی از فرهنگیان و معلمان با ریاست محترم اداره آموزش و پروش نی ریز دیدار نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید اصغر حسینی نمایندگی ولی فقیه در سپاه نی ریز ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته معلم مقام معلم را یک مقام والا و از معلمی به عنوان شغل انبیاء یاد نمود و افزود:مهمترین و تاثیرگذار ترین افراد را برای حفظ و تربیت نسل آینده این نظام مقدس و مدیران تراز انقلاب معلمان هستند.

در دیدار سرهنگ برزگر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و سرهنگ توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز مطالبی را در این زمینه جهت حاضرین بیان نمودند.

در پایان احمد قره چاهی ریاست محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان نی ریز ضمن خوشامد گویی به حاضرین جلسه به بیان خاطراتی از دفاع مقدس در دوران حضور خود در جبهه ها پرداخت.

به روایت تصویر:



کدخبر

224224/123

نام:
ایمیل:
* نظر: